تشک بادی روی آب یخچال دار

bestway 43130

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یخچال دار از سری محصولات باکیفیت همراه با ساختاری مستحکم و مقاوم ، به همراه ارسال رایگان به تمام نقاط کشور

تشک بادی روی آب یخچال دار محصولی مدرن با طراحی متفاوت و خاص نسبت به دیگر محصولات بادی تولید شده ، جهت تفریح و استراحت بر روی آب های کم عمق و آرام استخر ، ساحل ، دریاچه و رودخانه ها یک گزینه عالی محسوب می شود . این تشک بادی روی آب با دارا بودن ویژگی های بی نظیر خود توانسته در مدت زمان کوتاهی به مجبوبیت بالایی در بین طرفداران و دوست داران این نوع از محصولات تفریحی بدست آورد زیرا این کالا به دلیل تعبیه تکیه گاه ، جای لیوان بر روی دسته های بادی خود و از همه مهم تر یک یخچال در قسمت پایینی آن طراحی شده است که جنس آن مشابه برزنت ضد آب بوده که با قرار دادن یخ داخل آن می توانید بطری و نوشیدنی های مختلف را درون آن خنک نگه دارید . همچنین وجود تکیه گاه سبب شده در هنگام نشستن و ریلکس کردن ، سر و گردن خود را در بهترین حالت ممکن قرار دهید تا در استفاده های طولانی مدت خود احساس خوشایندی را تجربه نمایید . در رابطه با مهم ترین بخش این کالا که مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته ، می توان به جنس بدنه آن اشاره کرد چرا که رابطه مستقیمی بر طول عمر کالا خواهد داشت . جنس استفاده شده در این محصول بادی از وینیل طرح چرم و دو لایه تهیه شده ، که بسیار مقاوم و مستحکم در برابر عوامل محیطی و و شرایط آب و هوایی بوده تا با خیالی آسوده از این شناور بادی در فضای باز و دماهای مختلف آب بدون هیچگونه نگرانی از آسیب دیدگی استفاده کنید . راه اندازی آن نیز در سریع ترین زمان بواسطه انوع پمپ های دستی ، سوزنی و یا برقی آن را راه اندازی کنید . علاوه بر این شما می توانید در کنار بسته ی این تشک بادی روی آب یک برچسب تعمیر و تست 48 ساعته از ما دریافت کنید که این نیز یک مزایا در فروش این کالا می باشد . هم اکنون می توانید با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و با صرف کمترین هزینه این محصول با کیفیت را خریداری نمایید . 

 نوع تفریحی
 طول 231 سانتی متر
 عرض 107 سانتی متر
 وزن کالا 6.25 کیلو گرم
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 جنس بدنه  وینیل دو لایه
 پمپ __
 برچسب تعمیر  دارد
 کد محصول bestway 43130

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...