تشک بادی روی آب گل دار

intex 597214

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
25%
980,000
740,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب گل دار از دیگر محصولات مدرن و جدید، با بدنه ای مقاوم از جنس PVC، همراه با قیمتی مناسب در نمایندگی بزرگ سنتر اینتکس

تشک بادی روی آب گل دار یکی از باکیفیت ترین و راحت ترین تشک بادی های یک نفره با طرح و رنگ خاص و متفاوت می باشد که از طراحی خارق العاده ای برخوردار می باشد. این تشک بادی روی آب دارای رنگ بدنه متنوع و جذاب به صورت مواج می باشد که دارای موج های طولی بوده است. این تشک بادی روی آب دارای دوام و استحکام لازم می باشد که در استفاده طولانی مدت موجب خستگی نمی گردد. این تشک بادی روی آب دارای ابعاد و حجم مناسب می باشد که در هر محیط و مکان قابل استفاده می باشد. این تشک بادی روی آب از تحمل وزن مناسبی برخوردار می باشد که علاوه بر آب بر روی زمین و حتی کنار ساحل قابل استفاده می باشد. این تشک روی آب محصولی با طراحی شیک و راحت که هنگام استفاده از آن بهترین احساس راحتی را به ارمغان خواهد آورد و همچنین دارای تحمل وزن 100 کیلوگرم بوده و بر روی خود از یک بالش بادی سرخود بهره مند است. وزن بدنه این محصول تنها 3 کیلوگرم بوده و در زمان جمع آوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. به همین دلیل بوده که شما می توانید در زمان سفر نیز این تشک بادی روی آب را به همراه ببرید. البته این وزن کم تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نداشته است. برای خرید این تشک بادی روی آب یا سایر نمونه های تشک بادی روی آب اینتکس و بست وی می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 نوع تشک بادی روی آب 
 طول 183 سانتی متر
 عرض  69 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 کد محصول  intex 597214

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...