تشک بادی روی آب گرد طرح هندوانه

bestway 43140

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب گرد طرح هندوانه با ساختاری مقاوم و مستحکم، به همراه ارسال رایگان در فروشگاه مرکزی محصولات بادی سنتر اینتکس

 نوع تشک بادی روی آب
 قطر 187 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
  ظرفیت2 الی 3 نفر
 اقلام همراه برچسب تعمیرات
 کد محصول bestway 43140

تشک بادی روی آب گرد طرح هندوانه از سری محصولات بادی و تفریحی شرکت بست وی بوده که با دارا بودن طرح فانتزی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. لازم به ذکر است این کالا از جمله تشک های بادی زیبا و با کیفیت بوده که توسط برند بست وی به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است. این محصول دارای ظاهری فانتزی و زیبا می باشد که از این رو به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران تفریحات آبی باز کند. جنس بدنه این تشک بادی روی آب از نوع وینیل یا همان pvc طرح چرم می باشد که در بخش کف آن نیز به منظور بالا بردن استحکام و قابلیت تحمل وزن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است. قابلیت تحمل وزن با توجه به استحکام بالایی که برای بدنه این محصول در نظر گرفته شده است بالغ بر 180 کیلو گرم می باشد که با توجه به ظرفیت استفاده ای که دارد بسیار ایده آل است. این تشک بادی روی آب دارای وزنی بالغ بر 2 کیلوگرم می باشد که نشان از سبک و کم وزن بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی در محیط های آبی است. از دیگر ویژگی های حائز اهمیت بعد از شکل ظاهری و نوع طراحی محصول مورد نظر جنس و کیفیت محصولات بادی بوده و به همین منظور شرکت بست وی بدنه این محصول را از جنس PVC رنگی در نظر گرفته که در برابر پوسیدگی در برابر نور خورشید از مقاومت چشمگیری برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. این تشک بادی روی آب گرد طرح هندوانه با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...