تشک بادی روی آب گرد خانوادگی

58292 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب گرد خانوادگی محصولی زیبا و مقاوم ، دارای بدنه ای مستحکم در برابر فشار ، مناسب برای تفریح و سرگرمی های شما خریداران بر روی آب ، همراه با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه و 48 ساعت مهلت تست توسط فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس به فروش می رسد .

تشک بادی روی آب گرد خانوادگی یکی از مهیج ترین و بهترین تشک های بادی شناور بر روی آب بوده است که با طراحی کاملا متفاوت و رویه طبی ، راحتی و آسایش را برای خود و خانواده خود فراهم می سازید . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این محصول دارای یک سایبان بزرگ می باشد تا افرادی که از این تشک تفریحی استفاده می کنند بتوانند از خود در برابر نور آفتاب مراقبت کنند و یک استراحت آرام را بر روی آب تجربه نمایند . این محصول به دلیل بادی بودن به خوبی بر روی آب شناور مانده و از تحمل وزن بالایی بر خوردار است به همین دلیل توانایی 2 تا 3 فرد بزرگسال را بر روی خود تحمل میکند ، از این رو شما می توانید برای ریلکس کردن ، حمام آفتاب و یا رفع خستگی در فضای باز از این کالا بر روی آب های کم عمق و آرام استفاده کنید و از لحظات خود لذت ببرید . همچنین برای ساخت این تشک بادی روی آب ، از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که یکی از با کیفیت ترین نوع از جنس برای ساخت محصولات بادی می باشد ، از خصوصیات فوق العاده این جنس می توان به ضد آب بودن آن و مستحکم بودن آن در برابر پوسیدگی، رطوبت، اشعه های خورشیدی، نواسانات آب و هوایی اشاره کرد که می توانید با خیالی راحت و هیچگونه نگرانی از آسیب دیدگی و استفاده طولانی مدت از این محصول استفاده نمایید . علاوه بر این  از دیگر ویژگی های مهم مربوط به این تشک بادی می توان به رویه مواج آن اشاره نمود که باعث شده سطحی بسیار نرم و منعطف را دارا باشد و از وارد شدن فشار بر روی اندام های شما به خوبی جلوگیری می کند تا دچار کمترین خستگی و درد در ناحیه گردن و کمر شوید . شما می توانید این کالا را به ساده ترین روش و در سریع ترین زمان ممکن از طریق پمپ باد دستی بواسطه دریچه های بادی که بر روی کالا تعبیه شده است راه اندازی کنید و مورد استفاده خود قرار دهید . از دیگر ویژگی های مثبت این کالا می توان به دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات ، 48 ساعت مهلت تست و طنابی که دور تا دور تشک نصب شده است اشاره کرد . هم اکنون می توانید پس از برسی اطلاعات داده شده این محصول را با برترین کیفیت و و قیمت در فروشگاه اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع تفریحی _ خانوادگی
 قطر 199 سانتی متر
 ارتفاع 150  سانتی متر
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 وزن کالا 10 کیلو گرم
جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ _
 برچسب تعمیرات  دارد
 کد محصول58292 intex

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...