تشک بادی روی آب گرد اینتکس

intex 58889eu

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,490,000
1,420,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب گرد اینتکس از دیگر محصولات مدرن و جدید، با بدنه ای مقاوم از جنس PVC، همراه با قیمتی مناسب در نمایندگی بزرگ سنتر اینتکس

تشک بادی روی آب گرد اینتکس یکی دیگر از تولیدات موفق کارخانه مشهور اینتکس در زمینه لوازم تفریحی بوده که طراحی بدنه رنگی و شاد و کاملا فانتزی با قیمت ارزان دارد. این تشک بادی روی آب طراحی بدنه گرد و دایره شکل داشته که به زیبایی طراحی شده است و موجب می شود در زمان استفاده و دراز کشیدن بر روی این تشک بادی روی آب تمامی بخش گردن فرد احاطه شود. بدنه اصلی محصول را با رنگ صورتی تولید کرده اند که بیشتر متناسب با روحیات دخترانه می باشد. جنس انتخاب شده برای تولید بدنه این تشک بادی روی آب از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده وینیل طرح دار است. این رویه باکیفیت و مقاوم بوده و طوب عمر قابل توجهی دارد. کف این تشک بادی روی آب نیز دولایه است زیرا که این بخش با سطح زمین همواره در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. وزن بدنه این تشک بادی روی آب نیز تنها 3 کیلوگرم بوده که در زمان کوتاهی راه اندازی شده و قابل حمل می باشد. در بخش میانی محصول که کف آن است و فرد برای استفاده باید در آن محل بنشیند گودی ایجاد شده تا افراد راحت تر در محصول قرار بگیرند. این گودی بسیار کم بوده اما وجود آن کمک بزرگی به ترکیب و ساختمان و کارایی محصول کرده و باعث ایجاد مجموعه ای بی نقص شده است. در این بخش از محصول افراد حس راحتی می کنند و نیز می توانند آرامش کافی را داشته باشند به علاوه در مورد بخش های کناری یک تکیه گاهی ایجاد می شود تا افراد به آن تکیه داده و از محیط لذت ببرند. جهت خرید و سفارش این کالا می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

 نوع خانگی
 قطر 137 سانتی متر
 ارتفاع 122 سانتی متر
 جنس بدنه PVC شفاف و رنگی
 تحمل وزن  110 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها  دارای دو محفظه باد جداگانه دارای تکیه گاه بادی
 اقلام همراه برچسب تعمیر
کد محصول intex 58889eu

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...