تشک بادی روی آب کودک با طرح کیتی

bestway 9109

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,160,000
1,120,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک با طرح کیتی محصولی دوستداشتنی و مورد علاقه کودکان ، با قیمتی مناسب و کیفیتی فوق العاده ، توسط فروشگاه بزرگ سنتر اینتکس به فروش می رسد .

تشک بادی روی آب کودک با طرح کیتی از دیگر محصولات فانتزی و جدید ، با طراحی خاص و جذاب شخصیت کارتونی بسیاری از کودکان را به سوی خود جذب کرده است چرا که تفریحی لذت بخش را برایشان به ارمغان می آورد . طراحی این تشک بادی همانند دیگر محصولات بادی روی آب به شکل مستطیل می باشد که با زمینه صورتی و عروسکی ساخته شده است که از محبوبیت بالایی در بین دختران قرار گرفته است . سطح این تشک بادی به صورت مواج و موازی تشکیل شده است که نقش مهمی در حفظ تعادل بر روی آب دارد و بستری نرم و راحت در اختیار فرزندان شما قرار می دهد . همچنین در بخش فوقانی این محصول یک بالش بادی سرخود تعبیه شده است که هنگام راه اندازی تشک ، این بالش نیز به صورت خودکار راه اندازی می شود که وجود آن موقعیتی مناسب و راحتی برای  کودک شما فراهم می سازد تا در مواقع دراز کشیدن بر روی آن بدن در بهترین حالت ممکن قرار گیرد . از دیگر نکات مهم این محصول جنس بدنه ی آن می باشد که از وینیل فشرده ساخته شده است که یکی از بهترین جنس ها در بین سایر محصولات بادی می باشد چرا که از دوام و طول عمر بالایی برخوردارند ، لازم به ذکر است وینیل به دلیل مقاومتی که دارا می باشد قابل استفاده در فضاهای باز نیز می باشد و می توانید با خیالی راحت از آن در برابر شرایط محیطی ، تابش مستقیم نور خورشید استفاده کنید . از دیگر خصوصیات این تشک بادی روی آب می توان به راه اندازی آن اشاره کرد که به سادگی توسط یک پمپ باد دستی از طریق دریچه بادی که بر روی کالا نصب شده است راه اندازی می شود . جهت خرید این کالای با کیفیت می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس به صورت حضوری و یا اینترنتی ، اقدام به سفارش آن کنید و همراه با 48 ساعت مهلت تست از ما تحویل بگیرید . 

 نوع تفریحی
 طول 119 سانتی متر
 عرض 61 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 تحمل وزن 60 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 پمپ __
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول bestway 9109

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...