تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها

bestway 41105

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000
700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها به صورت اینترنتی و حضوری با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس به همراه برچسب تعمیر و ارسال رایگان

تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها محصولی با طراحی متفاوت و رنگی زیبا بوده که مناسب تفریحات آبی بزرگسالان طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای بدنه ای مقاوم و در عین حال نرم و راحت می باشد که شما در حین استفاده دچار درد و خستگی نخواهید شد. همانطور که می دانید یکی از مهم ترین مواردی که اغلب ما در حین خریداری یک محصول به آن توجه نشان می دهیم شکل ظاهری و نوع طراحی آن محصول می باشد زیرا که این مورد علاوه بر تاثیر گذاری بر روی زیبایی محصول بر نوع کارایی آن نیز بسیار موثر خواهد بود. کودکان عزیز شما می توانند از تشک بادی روی آب کودک طرح اژدها در بیشتر آب ها البته آب های کم عمق از آن استفاده کنند  البته استفاده از تشک بادی در رودخانه ها و سد ها توصیه نمی شود. با توجه به ساختار بادی این کالا شما می توانید تشک را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کرده و حتی با خود به سفر ها ببرید ، بنابراین اگر به شمال کشور سفر می کنید و یا حتی با ماشین یا قطار و هر وسیله دیگری قصد سفر دارید، باز هم میتوانید این تشک دوست داشتنی را به راحتی با خود به همراه داشته باشید. لازم به ذکر است شما می توانید در صورت عدم استفاده، از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه هوای داخل آن را به طور کامل تخلیه و آن را در کوچک ترین ابعاد و حجم ممکن جمع آوری نمایید. برای تهیه این محصول جذاب می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی درب منزل دریافت نمایید.

 نوع تشک بادی روی آب
 طول  120 سانتی متر
 تحمل وزن  90 کیلوگرم
 ظرفیت 1 نفر
 جنس بدنه وینیل طرح دار
 رده سنی  بالای 3 سال
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 کد محصول bestway 41105

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...