تشک بادی روی آب کودک با طراحی رنگارنگ

intex 58720n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک با طراحی رنگارنگ از سری محصولات باکیفیت همراه با ساختاری مستحکم و مقاوم، به همراه ارسال رایگان و سریع به تمام نقاط کشور

 نوع  تشک بادی روی آب
 طول  183 سانتی متر
 عرض  69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر 
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 کد محصول intex 58720n

تشک بادی روی آب کودک با طراحی رنگارنگ یکی دیگر از انواع باداوم تشک بادی روی آب تولید کارخانه اینتکس بوده که دارای طول عمر بالا و تحمل وزن خیلی زیاد می باشد. این تشک بادی روی آب دارای طراحی بدنه پرتابل بوده زیرا در کمتر از سه دقیقه برای استفاده شما اماده می شود. تنها کافی بوده آن را بر روی سطح زمین باز کرده و با استفاده از یک عدد پمپ باد دستی مخصوص اینتکس و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی محصول نمایید. توجه داشته باشید برای حفظ طول عمر بالای محصول توصیه می کنیم که از استفاده از آن در زمان باد شده بر روی سطح زمین و یا کشیدن آن خودداری کنید. بدنه این تشک بادی روی آب می تواند وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کرده پس برای حفظ کیفیت بدنه محصول و ایمنی خود از هرگز وزنی بیش از این مقدار بر روی بدنه محصول وارد نسازید و همچنین این تشک بادی روی آب دارای رویه مواج نیز بوده که این رویه مواج می تواند سبب نرمی و فرم پذیری بهتر تشک شده و از وارد شدن فشار به بدن و اندام ها جلوگیری شود در اینصورت شما می توانید زمان بیشتری را بر روی تشک بادی روی آب دراز بکشید. لازم به ذکر است که مواج بودن بدنه تشک بادی می تواند از لغزندگی بالای تشک بادی جلوگیری کرده و سبب ثبات بهتر و بیشتر شما بر روی آن شود. شما می توانید با استفاده از پمپ های باد به خصوص پمپ های باد دستی می توانید آن ها را با قیمت بسیار ارزان از نمایندگی اینتکس تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...