تشک بادی روی آب مواج اینتکس

intex 59895EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,420,000
1,390,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مواج اینتکس نمونه ای از تولیدات نمایندگی سنتر اینتکس ، با قیمتی مناسب و ارزان ، مناسب برای تمام رده های سنی ، همراه با ضمانت تست و ارسال رایگان

تشک بادی روی آب مواج اینتکس یکی از جدید ترین تشک های بادی تفریحی مخصوص آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها بوده که برای تمام سنین تولید و عرضه شده است . این محصول دارای طراحی و رنگ بندی داخلی بوده که تاثیر مثبتی بر روی افراد در هنگام استفاده خواهد گذاشت . همانطور که می بینید طراحی این محصول به صورت مستطیل شکل بوده که در قسمتی بالایی آن بصورت نیم دایره طراحی شده است که سبب شده از نظر ظاهر ، طرحی متفاوت را نسبت به دیگر محصولات تولید شده داشته باشد . بخش زیرین این تشک بادی به صورت رنگی با رنگ بندی های متفاوتی مانند قرمز_سبز و یا آبی_نارنجی بوده که تضاد زیبا و جذابی را به محصول بخشیده است . همچنین سطح این محصول به صورت فرو رفته طراحی گردیده که باعث شده تا نرمی و لطافت فوق العاده ای را در هنگام استفاده تجربه نمایید . علاوه بر این از دیگر نکات مثبت این کالا می توان به بالش بادی که در بخش بالایی کالا تعبیه شده است اشاره کرد که می توانید در هنگام استراحت ، ریلکس کردن و حمام آفتاب موقعیت مناسبی را برای گردن و سایز خود فراهم سازید . لازم به ذکر است به دلیل ارتباط مستقیم کیفیت جنس با طول عمر کالا ، شرکت سازنده این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی ساخته که قسمت زیرین آن نیز یه صورت دو لایه و مستحکم تهیه شده که خیال شما بابت قرار دادن مداوم محصول بر روی آب آسوده می کند زیرا دماهای مختلف آب و یا قرار داشتن در معرض تابش نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نخواهد داشت . هم اکنون اگر قصد خرید این تشک فوق العاده را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون از سایت محصولات بادی سنتر اینتکس با قیمت مناسب خریداری نمایید .

نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 109 سانتی متر
 جنس بدنه PVC مات 
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 پمپ  __
 برچسب تعمیر دارد
 ضمانت 48 ساعت
 کد محصول   intex 59895EP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...