تشک بادی روی آب لبه دار دو نفره

bestway 43045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000
700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب لبه دار دو نفره به صورت اینترنتی و حضوری با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس به همراه برچسب

تشک بادی روی آب لبه دار دو نفره از سری محصولات شرکت بست وی در سال 2019 می باشد که با طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی که داشته می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند. بدنه این تشک رنگ جذابی داشته و با طرح جدیدی تولید شده است که به دلیل بزرگی آن یک نفر به صورت کاملا راحت می تواند از آن استفاده کند. این محصول فوق العاده یکی از بهترین گزینه ها برای تفریحات تابستانی و فصول گرم سال می باشد. بسته بندی آن نیز بسیار کوچک بوده و با توجه به وزن ۳.۵ کیلوگرمی آن می توان به سادگی آن را جابجا کرده و در محل جدیدی نصب و راه اندازی کرد. لازم به ذکر است با توجه به امکان آسیب دیدن محصولات بادی به ویژه تشک بادی روی آب، شرکت بزرگ و نامدار اینتکس برای حل این مشکل احتمالی برچسب هایی را با عنوان بسته تعمیراتی مخصوص تشک بادی روی آب طراحی کرده است که می توانید با استفاده از آن ها، بخش های آسیب دیده تشک بادی خود را تعمیر کنید. این تعمیرات بسیار ساده و آسان بوده اما در صورتی که نمی توانید خودتان تشک بادی را تعمیر کنید می توانید محصول را برای تعمیرات بهتر و تخصصی تر برای نمایندگی اینتکس ارسال کرده و یا آن را به صورت حضوری تحویل دهید تا تعمیرات صورت گیرد. حالت کلی راه اندازی این محصول نیز به صورتیست که از طریق دریچه باد موجود بر روی این محصول به سادگی می توانید این پروسه را سپری کرده و با خیال راحت و در مدت زمان کوتاهی از این محصول فوق العاده بهره مند شوید.

 نوع تشک بادی روی آب 
 طول  216 سانتی متر
 عرض  178 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تحمل وزن  190 کیلوگرم
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 کد محصول bestway 43045

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...