تشک بادی روی آب فانتزی

bestway 44037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,330,000
1,280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب فانتزی ، از سری محصولات مدرن و گرافیکی ، مناسب برای استفاده جوانان و بزرگسالان ، جهت تفریح و سرگرمی در آب های آرام و کم عمق

تشک بادی روی آب فانتزی نمونه ای از طراحی های جدید شرکت بست وی در حوزه تشک بادی های تفریحی و آبی می باشد که این بار با طرحی فانتزی و گرافیکی شبیه به یک آیس پک ، این محصول را به بازار عرضه کرده است . خصوصیت خوب و البته مهم این محصول که باعث شده بتوانید در یک حالت ایده آل از این تشک بادی استفاده کنید ، ساختار مستطیلی شکل این کالا می باشد . در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای طول و عرض استانداردی است که باعث شده تا فرد پس از قرار گیری بر روی این محصول در بهترین حالت ممکن بتواند از این کالا استفاده نماید . همچنین در خصوص طرح و ظاهر این محصول نیز لازم به ذکر است که شرکت سازنده سعی کرده برای راحتی و آرامش شما حین استفاده ، در بخش فوقانی این کالا یک بالش بادی طراحی شده که در کنار بدنه زیبا و رنگی آن از دیگر خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود . این تشک بادی روی آب تولید شده از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که همین عامل باعث شده بسیار مستحکم در برابر آسیب دیدگی ها به حداقل رسیده و می توانید با خیال راحت از این محصول در برابر عوامل محیطی و اشعه خورشید ، با اطمینان خاطر تمام استفاده نمایید و اوقات لذت بخشی را برای خود بر روی آب های آرام فراهم سازید . در رابطه با راه اندازی این تشک بادی نیز باید عنوان کرد که به آسانی و سریع ترین زمان ممکن از طریق یک پمپ باد دستی و یا سوزنی امکان پذیر بوده است که از دیگر مزایای آن به شمار می رود . شما می توانید برای خرید تشک بادی روی آب فانتزی ، هم اکنون از طریق سایتفروشگاه سنتر اینتکس اقدام کرده و با قیمت ارزان و مناسب این کالا را درب منزل تحویل بگیرید .

 نوع  تفریحی
 طول  190 سانتی متر
 عرض  99 سانتی متر 
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC دو لایه
 پمپ __
 ضمانت 48 ساعت مهلت تست
 وزن کالا 3 کیلو گرم
 کد محصول bestway 44037

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...