تشک بادی روی آب طرح گیلاس اینتکس

Intex 58791

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح گیلاس اینتکس محصولی با کیفیت و با ساختاری مقاوم برای کودکان و بزرگسالان، جهت تفریح و بازی بر روی استخرها و دیگر آب های آرام طراحی گردیده است.

تشک بادی روی آب طرح گیلاس اینتکس یکی از محصولات فانتزی شرکت اینتکس بوده که مناسب استفاده بزرگسالان طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول ب شکل زیبایی تولید شده و طرح کلی آن شبیه به گیلاس بوده که طرحی نو و فانتزی برای بزرگسالان و کودکان می باشد. بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی تهیه شده است که از نرمی و وراحتی قابل قبولی برخوردار بوده همینطور در عین حال در برابر پوسیدگی در برابر نور خورشید مقاومت چشمگیری از خود به نمایش گذاشته است. همچنین قسمت زیرین آن نیز از وینیل دو لایه در نظر گرفته شده که استحکام و طول عمر محصول را تا حد چشمگیری افزایش داده است. این تشک بادی قابل استفاده در استخر ها و آب های آرام بوده و با توجه به این که مناسب استفاده بزرگسالان و کودکان می باشد، قادر است تا وزنی بالغ بر 80 کیلوگرم را تحمل نماید در صورتی که وزن آن بسیار اندک بوده و تنها 1 کیلوگرم می باشد. بدنه این تشک بادی روی آب از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته شده که علاوه بر دارا بودن جلوه ای زیبا از مقاومت قابل توجهی برخوردار بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد. همچنین به منظور افزایش طول عمر این محصول قسمت زیرین آن نیز از پی وی سی دولایه در نظر گرفته شده که استحکام قابل توجهی به آن بخشیده است. اما این مقاومت و استحکام مانع از نرمی و راحتی آن نشده و در حین استفاده دچار هیچ گونه درد و خستگی نخواهید شد. برای تهیه این تشک بادی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق نمایندگی اینتکس دریافت نمایید.

 نوع  تشک بادی روی آب
 طول  178 سانتی متر
 عرض  85 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
جنس بدنه PVC طرح چرم
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 کد محصول Intex 58791

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...