تشک بادی روی آب طرح گربه

intex 58784

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,690,000
1,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح گربه با برترین کیفیت و قیمتی مناسب و ارزان ، توسط فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس همراه با ظاهری مدرن و همه پسند به فروش می رسد .

تشک بادی روی آب طرح گربه نمونه ای دیگر از محصولات بادی کمپانی اینتکس ، با طراحی بی نظیر و فانتزی ، برای تفریحات آبی در آب های آرام و استخر ها قابل استفاده می باشد که حس خوشایند و لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد . در بخش های کناری این محصول دو عدد دستگیره نصب شده است که در جهت حفظ تعادل شما بر روی آب نقش مهمی را ایفا می کند . جنس این تشک از وینیل چرم دو لایه ساخته شده که علاوه بر زیبایی به محصول ، مقاومت آن را نیز در برابر نور مستقیم خورشید و دیگر آسیب های احتمالی چندین برابر کرده است  . در خصوص راه اندازی کالا نیز باید عنوان کرد که با استفاده از تعبیه دریچه ی هوا بر روی این محصول می توانید آن را با انواع پمپ های دستی به راحتی هوای داخل آن را پر کنید ، و در کمترین زمان ممکن در صورت عدم استفاده آن را تخلیه نمایید ، از این رو می توانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه داشته باشید . از دیگر نکات مثبت این تشک می توان به برچسب تعمیراتی که همراه محصول در اختیار شما قرار می گیرد اشاره کرد که از طریق آن می توانید در جهت آسیب دیدگی کالا و تعمیر آن از این برچسب استفاده نمایید . همچنین لازم به ذکر است این محصول همراه با ضمانت و تست 48 ساعته در اختیار شما قرار می گیرد ، تا تضمیتی بر خرید شما باشد و با خیالی آسوده از این تشک روی آب استفاده کنید . هم اکنون می توانید پس از برسی های لازم این کالا را از سایت معتبر سنتر اینتکس خریداری کرده و در حداقل زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع تفریحی
 قطر 167 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 تحمل وزن  130 کیلو گرم
 وزن محصول 2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 پمپ ندارد 
 نوع پمپ _
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول intex 58784

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...