تشک بادی روی آب طرح کیوی

Intex 58764

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,320,000
1,280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح کیوی یکی از محصولات پرفروش و فانتزی از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس می باشد که با طراحی و ساختاری مقاوم ، همراه با قیمتی مناسب و ارزان عرضه به تمام نقاط کشور شده است .

تشک بادی روی آب طرح کیوی از دیگر محصولات تولید شده در سال جاری ، با طراحی کاملا متفاوت و ساختاری دوستداشتنی نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است . ارگونومی ساخت این محصول باعث شده یکی از راحت ترین و منعطف ترین محصولات بادی موجود در بازار محسوب شود که به صورت مواج طراحی شده که به میزان قابل توجه ای سبب ایجاد تعادل و جلوگیری از لیز خوردگی شما به درون آب می شود . در رابطه با نوع ظاهر و ساختار این تشک بادی باید عنوان کرد که شبیه به یک تکه کیوی می باشد که به دلیل طراحی دقیق دور تا دور این محصول کاملا شبیه به پوست کیوی تهیه شده که جلوه زیبایی را به این تشک بادی بخشیده است . ابعاد این تشک بادی نیز از دیگر نکات مهم این کالا می باشد چرا که با متناسب با قد و وزن یک فرد بزرگسال طراحی شده است که میتوانید از آن برای نشستن و حتی دراز کشیدن استفاده کنید ، البته لازم به ذکر است که این محصول به دلیل وزن سبکش به راحتی قابل حمل و جا به جایی به هر مکان و جایگاهی می باشد که این نیز از دیگر ویژگی های این تشک بادی روی آب به شمار می آید . در رابطه با جنس بدنه این کالا باید عنوان کرد که جنس استفاده شده در این مجصول از وینیل براق و دو لایه می باشد که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و هیچگونه ضرر و آسیب های پوستی ایجاد نمی کند همچنین دما و رطوبت نیز تاثیری بر سطح و بدنه این کالا نخواهد داشت . راه اندازی این محصول نیز همانند دیگر محصولات بادی به سادگی انجام می پذیرد ، به این صورت که ابتدا لازم است یک عدد پمپ باد دستی و یا سوزنی تهیه کنید و توسط دریچه بادی که بر روی بدنه محصول تعبیه شده است هوای درون آن را پر نمایید . با خرید این محصول بادی می توانید یک عدد بر چسب تعمیرات نیز از نمایندگی ما دریافت کنید تا در صورت ایجاد مشکل و آسیب دیدگی بواسطه آن به تعمیر کالا بپردازید . هم اکنون جهت سفارش این محصول با کیفیت می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری از نمایندگی سنتر اینتکس اقدام به خرید کنید . 

 نوع تفریحی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 وزن کالا 1.2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل براق
 پمپ _
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول Intex 58764

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...