تشک بادی روی آب طرح پیتزا

454141

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,440,000
1,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح پیتزا محصول بی نظیر که علاوه بر داشتن ظاهر زیبا و فانتزی ، از ساختاری مقاوم و مستحکم برخوردار است که بی شک یکی بهترین مدل های تشک بادی موجود در فروشگاه اینتکس می باشد .

تشک بادی روی آب طرح پیتزا محصولی زیبا و خاص ، با طراحی منحصر به فرد خود توانسته به محبوبیت بالایی در بین خریداران و مشتریان محصولات بادی دست یابد . ساختار این تشک بادی به صورت مثلثی شکل بوده که همانند یک تکه از پیتزا الگو برداری شده است و به صورت گرافیکی طراحی گردیده تا شما یک محصول خلاقانه ای را شاهد باشید . همچنین دیگر نکته ای که در خصوص این محصول لازم به ذکر است ، این است که دارای نشیمنگاهی فرو رفته و مواج می باشد که سبب شده نرمی و راحتی را در هنگام استفاده از این محصول به بهترین شکل ممکن تجربه نمایید که از لغزندگی تشک در هنگام خیس شدن نیز جلوگیری می کند . علاوه بر این با دارا بودن فضای بزرگ و ایده الی که این کالا دارا می باشد مناسب برای تمام سنین طراحی شده است که به دلیل سبکی وزن کالا نیز به راحتی قابل حمل در مسافرت های شما نیز می باشد . از دیگر ویژگی های این کالا می توان به جنس بدنه آن اشاره نمود که از وینیل براق و مستحکم ساخته شده است . لازم به ذکر است ضخامت وینیل برای این کالا به صورت استاندارد و دو لایه طراحی شده که علاوه بر اینکه حساسیت پوستی ایجاد نمیکند ، در برابر اشعه خورشیدی و رطوبت نیز از مقاومت بالایی برخوردار می باشد که تضمینی بر کیفیت کالا به شمار می آید . همچنین در رابطه با راه اندازی کالا نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای پمپ باد نمی باشد و لازم است برای راه اندازی آن به صورت جداگانه یک عدد پمپ باد تهیه نمایید و این تشک بادی را از طریق محفظه های بادی که بر روی محصول نصب شده است ، اقدام به باد کردن آن کنید . همچنین همراه با این تشک بادی نیز یک عدد برچسب تعمیرات به شما عرضه خواهد شد تا در هنگام آسیب دیدگی های جزئی و کوچک بتوانید این کالا را به راحتی تعمیر نمایید . هم اکنون برای خرید این تشک بادی می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس این کالا را به صورت اینترنتی سفارش دهید . 

 نوع تفریحی
 قطر 154 سانتی متر
 ارتفاع  12 سانتی متر
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 وزن کالا  2 کیلو گرم 
 جنس بدنه وینیل دو لایه
 پمپ _
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول  454141

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...