تشک بادی روی آب طرح پر

bestway 43241

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح پر از دیگر محصولات مدرن و فانتزی ، که مناسب برای استفاده تمام سنین طراحی شده ، که در سال جدید روانه بازار جهانی ایران شده است .

تشک بادی روی آب طرح پر نمونه ای دیگر از محصولات تشک های تفریحی بر روی آب که با طراحی خاص و متفاوت افراد بسیاری را به خود جلب کرده است و از دیگر محصولات پر فروش نمایندگی سنتر اینتکس به شمار می آید که با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رسد . همچنین این محصول با بهره گیری پر طراحی شده ، و همانطور که در تصویر مشاهده میکنید کناره های این کالا از پر تشکیل شده است ، و بر روی بدنه آن نیز طرحی به شکل پر طاووس طراحی شده است که زیبایی این تشک بادی را چندین برابر کرده است . علاوه بر این رویه این محصول به صورت مواج تهیه شده که نرمی و انعطاف کالا را افزایش داده و سبب شده که شما تعادل خود را بروی کالا حفظ کرده و از سر خوردن به داخل آب جلوگیری شود . در ساخت این تشک بادی روی آب از وینیل استفاده شده است . وینیل پر استفاده ترین جنس برای ساخت محصولات بادی می باشد زیرا که این جنس به هیچ وجه حساسیت های پوستی برای بدن شما ایجاد نمی کند و از طول عمر و دوام بالایی در برابر رطوبت و تغیرات آب و هوایی ، برخوردار است . البته نور خورشید و اشعه خورشیدی آسیبی به کالا وارد نمی کند و میتوانید با خیالی آسوده در فضاهای باز نیز از این محصول استفاده نمایید . لازم به ذکر است شما می توانید بواسطه پمپ های بادی و سوزنی از طریق محفظه های بادی که  بر روی بدنه این کالا تعبیه شده است اقدام به راه اندازی کالا در مدت زمان 3 الی 4 دقیقه کنید و در صورت عدم استفاده نیز هوای داخل آن را خالی نمایید . جهت خرید این محصول می توانید به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و کالا را در کوتاه ترین زمان درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید . 

 نوع تفریحی
 طول 189 سانتی متر
 عرض 79 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلو گرم 
 وزن کالا 1.3 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل شفاف
 پمپ ندارد
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول bestway 43241

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...