تشک بادی روی آب طرح پاندا

intex 5677

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,220,000
1,170,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح پاندا از دیگر محصولات با کیفیت و دوستداشتنی ، قابل استفاده در آب های آرام و استخرها ، مناسب برای تمام سنین ، در سال جدید میلادی عرضه به بازار ایران شده است .

تشک بادی روی آب طرح پاندا نمونه ای دیگر از محصولات خارق العاده شرکت معروف اینتکس می باشد که برای تفریحات آبی یک گزینه عالی محسوب می شود . یکی از دلایل محبوبیت این تشک بادی طراحی و شکل ظاهری آن می باشد که مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است . همانطور که مشاهده می نمایید این محصول بادی با الگو برداری از طرح خرس پاندا بهره گرفته شده است که یک مدل دوستداشتنی و جذاب در بین مشتریان و دوستداران این نوع از تشک های بادی قرار گرفته . از دیگر خصوصیات محصول می توان به سطح و رویه این محصول اشاره نمود که دارای خطوط موازی بوده است و این ساختار مواج باعث می شود گردش جریان هوا بین بدن و رویه محصول انجام بگیرد و از تعریق بدن شما هنگام استفاده جلوگیری شود  . البته لازم به ذکر است که در بخش فوقانی این کالا یک بالش سرخود طراحی شده تا افراد از طریق آن استراحتی بدون خستگی همراه با آرامش را تجربه کنند . ابعاد و وزن این محصول به گونه ای طراحی شده که یک فرد بزرگسال را به خوبی در خود جای داده و فضای ایده آلی را فراهم می سازد . دلیل دیگری که این محصول مورد توجه قرار گرفته شده ، جنس و مقاومت آن می باشد . جنس رویه ، بخش کناری و کف این تشک بادی از وینیل طرح چرم و دولایه بوده و که بشدت از مقاومت و کیفیتی بالا برخوردار است و می توانید بدون نگرانی از آسیب دیدگی ، از آن در شرایط های مختلف آب و هوایی و دماهای متفاوت از این کالا استفاده نمایید . برای راه اندازی این تشک بادی نیز نیاز به یک پمپ باد مخصوص و سوزنی دارید تا آن را در درون محفظه ی بادی که بر روی کالا نصب شده است گذاشته و به راحتی راه اندازی نمایید . همچنین با توجه با خدمات پس از فروشی که در اختیار شما مشتریان در نظر گرفته شده است می توانید در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی و مشکل با دفتر نمایندگی اینتکس تماس گرفته تا متخصصین ما پیگیری های لازم را انجام دهند . هم اکنون برای خرید این کالا می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس اقدام به خرید این محصول بادی کنید . 

 نوع تفریحی
 طول 198 سانتی متر
 عرض 107 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلو گرم 
 جنس بدنه وینیل
 پمپ _
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول intex 5677

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...