تشک بادی روی آب طرح هندوانه جدید

intex 56283

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,800,000
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح هندوانه جدید با ساختاری مقاوم و مستحکم، به همراه ارسال رایگان در فروشگاه مرکزی محصولات بادی سنتر اینتکس

تشک بادی روی آب طرح هندوانه جدید یکی دیگر از انواع پرفروش تشک بادی روی آب با سایز مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان در زمان تفریحات آبی بوده که دارای قیمت مناسب و کیفیت بالایی می باشد. این تشک بادی روی آب برای استفاده در آب های آرام طراحی و تولید شده است. همانطور که در عکس محصول مشاهده می شود بدنه در رنگی جذاب قرار دارد و در بخش زیرین آن رنگی متفاوت از رویه می باشد. این بدنه دارای قابلیت های فراوانی از جمله دوام و طول عمر می باشد و می توان آن را برای سال های زیاد مورد استفاده و بهره برداری قرار داد. در زمان استفاده از این محصول می بایست از لحاظ ایمنی و مقاومت آن اطلاع کافی را داشت و سپس اقدام به استفاده در آب های آرام کرد. این بدنه در مرغوب ترین جنس می باشد و دارای قابلیت ضد آب است و می تواند در تمامی مدت حضور بر روی سطح آب رطوبت را به بخش رویی منتقل نکند و در داخل بدنه نیز مانع از ورود آب شود. این محصول می تواند با چنین قابلیتی ساعت ها بر روی آب به حالت معلق قرار گیرد و حالت خود را در این موقعیت حفظ نماید و افراد را نیز بر روی خود به همین حالت نگه دارد. با داشتن قیمتی ارزان و مناسب نسبت به سایر محصولات بادی این تشک زیبا و جذاب را می توان به عنوان یک محصول به صرفه معرفی کرد و با داشتن کارایی و ویژگی های مطلوب بتوان آن را برای کودکان و نوجوانان خود با پرداخت هزینه کم خریداری نمود. روش خرید این تشک بادی روی آب طرح هندوانه به صورت غیر حضوری می باشد و در زمانی کوتاه و سریع تنها با مراجعه به سایت اینتکس تهران محقق می یابد.

 نوع تشک بادی روی آب 
 قطر 196 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 تحمل وزن  200 کیلوگرم 
  جنس بدنه وینیل رنگی
 شرکت سازنده اینتکس
 پمپ -
 کد محصول  intex 56283

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...