تشک بادی روی آب طرح هات داگ

bestway 43248

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,540,000
1,490,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح هات داگ از جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات بادی از نظر جنس و مقاومت ، برای استفاده در آب های آرام و کم عمق طراحی و توزیع گردیده است .

تشک بادی روی آب طرح هات داگ محصولی خلاقانه و منحصر به فرد با طراحی متفاوت تولید شده است . تشک های بادی همانطور که از نامش پیداست با ساختاری که دارند مخصوص شناور ماندن بر روی آب طراحی شده اند و فضایی را برای استراحت کردن بر روی آب ، ریلکس کردن و گرفتن حمام آفتاب برا شما فراهم می سازد . این تشک بادی همانطور که مشاهده می نمایید از طرح ساندویچ هات داگ بهره گرفته شده است که به صورت گرافیکی و فانتزی طراحی ساخته شده که علاوه بر زیبایی ، ظاهری شیک را برای استخرهای شما تداعی می کند . مهم ترین خصوصیت این تشک بادی می توان به ساختار فوق العاده منعطف و نرمی که دارد اشاره کرد که به صورت مواج طراحی شده تا در حین دراز کشیدن بر روی آن احساس خوبی را تجربه نمایید ، همچنین باعث می شود هوا در بین بدن و کالا جریان پیدا کند و دچار تعریق در استفاده های طولانی مدت خود نشوید که این نیز از ویژگی های خوب این محصول به شمار می آید . این محصول از جنس بسیار مرغوب و با کیفیت وینیل ساخته شده است که یک جنس رایج و پر استفاده در تولیدات محصولات بادی می باشد ، چرا که وینیل یک جنس مقاوم و مستحکم بوده که به هیچ عنوان حساسیت های پوستی ایجاد نمی کند و می توانید با خیالی آسوده از آن در برابر رطوبت و نواسانات آب و هوایی از آن استفاده کنید . ابعاد و سایز این محصول نیز به گونه ای طراحی شده که فقط ظرفیت یه فرد را دارد البته لازم به ذکر است که برخلاف وزن سبکی که این محصول دارد از تحمل وزن بالایی نیز برخوردار می باشد . همچنین برای راه اندازی این محصول بادی می توانید با تهیه یک عدد پمپ باد توسط دریچه ی بادی که بر روی کالا تعبیه شده است اقدام به راه اندازی آن نمایید . این تشک بادی را می توانید همراه با 48 ساعت مهلت تست ، دفترچه راهنما و بر چسب تعمیرات در سایت معتبر سنتر اینتکس با صرف کمترین هزینه خریداری کنید . 

 نوع تفریحی
 طول  190 سانتی متر
 عرض 109 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 وزن کالا 1.6 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 پمپ _
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصولbestway 43248

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...