شناور بادی روی آب طرح موتور کودک

intex 57534np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000
1,420,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طرح موتور کودک نوعی دیگر از طراحی های خاص و متفاوت ، برای کودکان بالای 3 سال همراه با قیمتی مناسب توسط فروشگاه بزرگ سنتر اینتکس عرضه به بازار ایران شده است .

شناور بادی روی آب طرح موتور کودک محصولی مناسب برای کودکان بالای 3 سال می باشد که از آن می توانید به راحتی بر روی آب های آرام استفاده نموده و یک تفریح مهیج و سرگرم کننده را برای کودک خود به ارمغان آورید . این کالا با طراحی مشابه خود به یک موتور ، یک محصول محبوب در بین پسران بوده است که بخش زیرین این محصول به صورت مستطیلی شکل با لبه های گرد طراحی شده تا میزان تعادل این شناور طرح موتور را به خوبی حفظ نماید . نکته مهم در رابطه با این محصول بادی می توان به جنس بدنه آن اشاره کرد که تاثیر بسیاری در کیفیت و مقاومت آن خواهد داشت ، در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این شناور بادی روی آب هم از نوع وینیل یا همان PVC تولید شده که از نظر کیفیت ، جنس ، ساختار و ضخامت لایه ها توانسته به امتیاز بالایی دست یابد که با توجه به این نکته می توانید با اطمینان خاطر تمام از این کالا با خیالی راحت در دماهای مختلف آب و نواسانات آب و هوایی از آن استفاده نمایید . جهت راه اندازی این شناور نیز می توانید توسط دریچه هوایی که بر روی محصول تعبیه شده است این کالا را با تهیه یک پمپ باد دستی و مخصوص هوای درون آن را پر و خالی کنید . هم اکنون برای خرید این شناور بادی با کیفیت کودک می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس ، به صورت حضوری و غیر حضوری این محصول را سفارش دهید . 

 نوع تفریحی
 طول 180 سانتی متر
 عرض 95 سانتی متر 
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 پمپ __
 برچسب تعمیر دارد
 کد محصول intex 57534np

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...