تشک بادی روی آب طرح ماهی مواج

intex 59720np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,490,000
1,430,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح ماهی مواج دیگر از طراحی های خاص و متفاوت، برای کودکان و بزرگسالان همراه با قیمتی مناسب توسط فروشگاه بزرگ سنتر اینتکس عرضه به بازار ایران شده است.

تشک بادی روی آب طرح ماهی مواج یکی دیگر از محصولاتی است که برای مقاصد مختلف ایجاد شده است و طراحی آن نیز بر حسب آیتم های استاندارد و ایمنی جهانی می باشد. این محصول فوق العاده دارای ابعاد مناسب است و وزن کمی نیز داشته که بر این اساس می توان به راحتی آن را حمل و جا به جایی کرد. تشک بادی می تواند روی سطح آب به حالت معلق قرار بگیرد و افراد را نیز بر روی خود به همین صورت حفظ کند تا مانع از فرورفتگی آن در آب باشد و سبب ایجاد تفریحی جدید برای علاقه مندان به آب شود. این تشک بادی ساختمانی محکم و مستحکم دارد و با آن که بدنه ای تو خالی و شیشه ای دارد می تواند دوام و طول عمر زیادی را داشته باشد تا افراد به طور دائمی آن را بر روی سطح آب استفاده نمایند و خرابی رخ ندهد. لازم به ذکر است در واقع این محصول دارای طراحی طبی بوده که می توان از آن در طولانی مدت نیز استفاده کرد و شرایط بی نظیری را تجربه نمود. برای داشتن آرامش در مناطق آب و استفاده از محصول در طولانی مدت بدنه آن، به صورت مواج طراحی شده است. این رویه مواج به افراد این امکان را می دهد که بتوانند بدن را در حالت مطلوبی قرار دهند و به آرامش زیادی دست پیدا کنند. در این زمان دیگر مشکلی برای اقامت طولانی مدت بر روی محصول ایجاد نمی شود و افراد می توانند این محصول را در طولانی مدت مورد استفاده قرار دهند. هم اکنون برای خرید این تشک بادی با کیفیت و عالی می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس، به صورت حضوری و غیر حضوری این محصول را سفارش دهید. 

 طول 183 سانتی متر
 عرض  69 سانتی متر
 ارتفاع  7 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 سایر ویژگی هادارای بالش بادی سرخود
دارای برچسب تعمیرات
مناسب استفاده در استخر
 شرکت سازنده اینتکس
 کد محصول intex 59720np

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...