تشک بادی روی آب طرح لیمو اینتکس

275354 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
1,660,000
1,520,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح لیمو اینتکس محصولی با کیفیت با ساختاری مقاوم، برای کودکان و بزرگسالان، جهت تفریح و بازی بر روی استخرها و دیگر آب های آرام طراحی گردیده است.

تشک بادی روی آب طرح لیمو اینتکس محصولی خاص ساخت شرکت اینتکس می باشد که مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد. این محصول به دلیل داشتن طرح فوق العاده زیبا بسیار مورد توجه قرار گرفته است و جزو پر فروش ترین محصولات موجود در بازار می باشد. گفتنی است از موادر مهم برای خرید یک محصول جنس بدنه آن است که مشتری را ترغیب به خرید می کند. در همین رابط باید گفت که این محصول رویه ای از جنس PVC با طرح ستاره دارد که در عین زیبایی بسیار مقاوم می باشد. همچنین بخش های کناری این محصول هم همگی از جنس PVC طراحی شده اند. در کنار این موارد باید به کف این محصول هم اشاره کرد که از جنس PVC دو لایه بادی تولید شده است که تحمل وزن این محصول را بالا برده و فوق العاده مستحکم می باشد. این محصول به سادگی و در عرض چند دقیقه راه اندازی می شود پس در ابتدا شما کافیست این محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و آن را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی (قابل خریداری از نمایندگی اینتکس) و از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی این محصول اقدام به باد کردن آن کنید. نکته مهم این است که بیش از اندازه نباید این محصول را باد کنید چون از تحمل وزن آن می کاهد. همچنین در کنار بسته بندی این محصول دفترچه راهنما هم قرار گرفته چرا که می توانید از آن آموزش های لازم را فرا بگیرید. برای مراقبت از این محصول هم باید گفت که بهتر است پس از هر بار مصرف ان را به طور کامل جمع آوری کرده و کنار بگذارید تا آسیب نبیند. گفتنی است که در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت بروز آسیب می توانید از ان استفاده کرده و به سادگی نقطه آسیب دیده را ترمیم نمایید. 

 نوع تشک بادی روی آب
 طول  183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 کد محصول  275354 intex

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...