تشک بادی روی آب طرح طاووس

115550

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000
700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح طاووس یکی از برترین تولیدات و محصولات نمایندگی سنتر اینتکس، با کیفیتی بی نظیر و مستحکم، همراه قیمتی ارزان و مقرون به صرفه

تشک بادی روی آب طرح طاووس یک محصول با ابعاد و اندازه های بزرگ خواهد بود که طراحی این کالا باعث شده تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل ممکن از یک محصول ایده آل به صورت دسته جمعی و خانوادگی استفاده کرده و لذت ببرند. قطعا مهم ترین ویژگی این محصول، بحث طراحی و ساختار فوق العاده این کالا می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که این تشک بادی روی آب با بهره گیری از ساختاری شبیه به طاووس طراحی و تولید شده است. این ساختار باعث شده تا شما پس از ثبت سفارش این محصول از نظر ظاهری نیز یک محصول ایده آل را در اختیار داشته باشید. همان طور که می دانید این محصول دارای ساختار بادی بوده و شما برای استفاده از این محصول نیاز خواهید داشت که در ابتدا به صورت کامل این تشک بادی روی آب را باد نموده و از آن بهره مند شوید. در همین راستا باید عنوان کنیم که بر روی این کالا شش عدد دریچه باد وجود داشته که این مسئله کار شما را برای راه اندازی این محصول آسان کرده است. در واقع شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن با استفاده از یک عدد پمپ باد به راحتی این محصول را باد نموده و از آن استفاده کنید. البته با توجه به این نکات حال شما می توانید با آگاهی کامل دست به خرید و ثبت سفارش این تشک بادی روی آب از نمایندگی اینتکس زده و به ساده ترین شکل ممکن در سراسر کشور با کمترین قیمت ممکن سفارش این محصول را ثبت کرده و از در اختیار داشتن این محصول نیز لذت ببرید.

 نوع تشک بادی روی آب
 طول  200 سانتی متر
 عرض 170 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 کد محصول 115550

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...