تشک بادی روی آب طرح شکلات رنگی

115534

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000
700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح شکلات رنگی با کیفیت بالا و ظاهری با طراحی جذاب و زیبا برای استفاده تمام سنین، به همراه برچسب تعمیرات و ضمانت پس از فروش شرکت اینتکس

تشک بادی روی آب طرح شکلات رنگی محصولی جدید از شرکت بست وی می باشد که در سال 2019 طراحی و تولید شده و نیز به بازار عرضه شده است. بخش اصلی بدنه این تشک بادی از جنس وینیل یا همان پی وی سی می باشد که در برابر فشار کاملا مقاوم بوده و می تواند نیاز شما را از یک تشک یا پد روی آب برای سالیان سال برطرف کند. بدنه این تشک به صورت بسیار راحت و صاف بوده و مواج بودن سطح کالا، راحتی تشک را افزایش می دهد. بدنه آن نیز کاملا شفاف بوده و لایه های داخلی و رنگی آن باعث افزایش زیبایی تشک شده است. همانطور که می دانید در خرید تشک بادی روی آب بایستی به مواردی دقت داشته باشید که از اهمیت بالایی برخوردار هستند. البته اولین ویژگی، شکل ظاهری تشک های بادی روی آب است که کاملا سلیقه ای بوده و هر شخص می تواند بسته به علاقه و نیاز خود، تشک بادی روی آب را خریداری کند، اما توجه داشته باشید که تشک بادی باید دارای مساحتی ایده آل برای دراز کشیدن شما داشته باشد. همینطور گفتنی است که شرکت بست وی با توجه به احتمال آسیب دیدگی ها به خصوص آسیب دیدگی های جزئی در محصولات بادی خود، برچسب های تعمیراتی را تولید و ارائه کرده که این برچسب ها از جنس خود محصول بوده و با چسب مخصوص به خوبی به بدنه محصولات بادی چسبیده و از خارج شدن باد آن جلوگیری خواهد کرد. تعدادی از برچسب های تعمیراتی تشک بادی روی آب، در کنار این محصول قرار داده شده اما در صورت نیاز به برچسب های بیشتر می توانید این برچسب ها را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید و یا اینکه محصول خود را برای فروشگاه ما ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن تعمیر شود. 

 نوع تشک بادی روی آب
 طول  180 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه پی وی سی
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 کد محصول 115534

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...