تشک بادی روی آب طرح شکلات

intex 5871

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,490,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح شکلات محصولی مدرن و عروسکی ، با طراحی فوق العاده خود بسیار محبوب در بین دوستداران محصولات تفریحی قرار گرفته که با قیمتی ارزان عرضه به بازار ایران شده است .

تشک بادی روی آب طرح شکلات یک محصول خاص از نظر طراحی و ساختار است که با توجه به امکانات فوق العاده ای که دارا می باشد ، مورد توجه عموم قرار گرفته است . این تشک بادی با بهره گیری از طرح شکلات باعث زیبایی و چشم نوازی بیشتر این کالا شده است که پس از قرار گیری بر روی آن شاهد کیفیت و جذابیت محصول خواهید شد .  این تشک بادی با ساختار شکلاتیه خود ، از ارگونومی گردی برخوردار بوده که در ساخت طراحی بدنه آن ، از رنگ هایی مانند سبز ، آبی و صورتی استفاده شده است . همچنین در دو سوی این تشک بادی دو عدد دستگیره پلاستیکی نیز تعبیه شده تا افراد با استفاده از آن تعادل خود را بر روی سطح آب حفظ نمایند ، البته لازم به ذکر است که از دو طرف این تشک بادی می توان به عنوان بالش بادی استفاده کرد تا در هنگام دراز کشیدن سر و گردن خود را در بهترین موقعیت ممکن قرار دهید و در استفاده طولانی مدت دچار خستگی نشوید . سطح این تشک به صورت مواج بوده که به آن قابلیت ضدتعریق بودن بخشیده زیرا مواج بودن این کالا علاوه بر افزایش نرمی بدنه ، می تواند امکان گردش هوا بین بدن فرد و رویه محصول را فراهم سازد تا افراد در هنگام استراحت بر روی این تشک بادی روی آب دچار تعریق بدن نشود . از دیگر مواردی که میتوان به آن اشاره کرد مربوط به کیفیت و جنس بدنه این تشک بادی می باشد چرا که افراد در زمان خرید ، انتظار دریافت محصولی را دارند که دارای دوام و طول عمر بالا می باشد . این محصول بادی نیز همانند دیگر محصولات تولید شده از وینیل یا همان پی وی سی تهیه شده است که در برابر تابش نور خورشید و دماهای مختلف آب ، بدون هیچگونه نگرانی نسبت به آسیب دیدگی های احتمالی از آن استفاده کنید زیرا تغیرات آب و هوایی تاثیری بر کیفیت کالا نخواهد داشت . همچنین نمایندگی اینتکس با ستفاده از خدمات پس از فروشی که در اختیار خریداران خود قرار داده می توانید این کالا را همراه با 48 ساعت مهلت تست و یک برچسب تعمیر در کنار بسته محصول ، از ما تحویل بگیرید تا در مواقع آسیب دیدگی های جزئی اقدام به تعمیر آن کنید . در رابطه با دیگر خصوصیات این تشک بادی می توان به راه اندازی سریع آن توسط پمپ های بادی اشاره کرد که از طریق محفظه تعبیه شده بر روی بدنه امکان پذیر بوده . هم اکنون می توانید با مراجعه به سایتسنتر اینتکس و صرف کمترین هزینه آن را خریداری کنید 

 نوع تفریحی
 طول 180 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل رنگی
 پمپ __
 برچسب تعمیر دارد
 کد محصول intex 5871

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...