تشک بادی روی آب طرح سیب زمینی

intex 58775

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,440,000
1,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح سیب زمینی از دیگر محصولات عامه پسند و مقاوم ، مناسب برای تمام سنین با ابعاد استاندارد و متناسب ، همراه با ضمانت تست 48 ساعته قابل خرید از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس می باشد .

تشک بادی روی آب طرح سیب زمینی نمونه ای دیگر از خلاقانه ترین محصولات تولید شده از شرکت اینتکس که با طراحی منحصر به فرد و متفاوت ، عرضه بازار جهانی ایران شده است . این محصول به صورت یک دسته سیب زمینی در یک بسته طراحی شده است که محبوبیت این تشک بادی را چندین برابر و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است . در ارتباط با جنس بدنه این کالا ، لازم به ذکر است جنس استفاده شده در این محصول و کناره های آن از وینیل براق و دو لایه تهیه شده است که فوق العاده مقاوم و مستحکم در برابر فشار ، رطوبت و دیگر شرایط آب و هوایی بوده است که به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده از این کالا در فضاهای باز نیز استفاده نمایید . ابعاد و وزن این کالا به گونه ای طراحی شده است که به راحتی قابل حمل و جا به جایی به هر مکانی می باشد و البته می توانید در سفرهای خود نیز این کالا را استفاده کنید و لذت و آرامش را برای خود و خانواده به ارمغان آورید . نشیمنگاه این محصول نیز به صورت مواج بوده که علاوه بر زیبایی ،به دلیل انعطاف و نرمی سبب تعادل شما هنگام استفاده می شود . در ارتباط با راه اندازی کالا باید عنوان کرد که بسیار ساده و آسان انجام می پذیرد ، و فقط کافیست بواسطه محفظه های بادی که بر روی محصول تعبیه شده است آن را بوسیله ی پمپ های بادی مخصوص و دستی در سریع ترین زمان ، بدون آنکه هوایی از آن خارج شود استفاده نمایید . هم اکنون می توانید این تشک بادی روی آب را همراه با یک برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما از سایت سنتر اینتکس خریداری کنید . 

نوع تفریحی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 132 ساتی متر
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 وزن کالا 2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 پمپ ندارد
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول intex 58775

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...