تشک بادی روی آب طرح دایناسور

bestway 41128

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,640,000
1,590,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح دایناسور محصولی مدرن و زیبا، با طراحی فوق العاده خود بسیار محبوب در بین دوستداران محصولات تفریحی قرار گرفته و با قیمتی ارزان عرضه به بازار شده است.

تشک بادی روی آب طرح دایناسور یک محصول زیبا و بسیار با کیفیت بوده که در طرح و رنگ بندی متنوع و زیبا توسط شرکت بست وی تولید و در فروشگاه سنتر اینتکس با کمترین قیمت عرضه می گردد. رویه این محصول از جنس پی وی سی براق می باشد که از مقاومت بالایی در برابر وزن بالا و ضربه برخوردار می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد. این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت بوده که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید. این محصول کاربردی را شما می توانید کمتر از 3 دقیقه با یک پمپ کوچک باد کرده و از آن استفاده نمایید و همینطور در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات برای تعمیر کالا و یک دفترچه راهنما می باشد که به شما کمک می کند که محصول خود را به راحتی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید. همچنین این تشک بادی روی آب دارای بدنه انعطاف پذیر و وزن کم می باشد که به شما کمک می کند تا مبل خود را به کوچکترین سایز ممکن تبدیل کرده و به راحتی با خود حمل نمایید. لازم به ذکر است این محصول توانسته از نظر طراحی و ساختار به بهترین شکل ممکن در میان کودکان محبوب باشد. نوع ساخت این محصول بسیار عالی بوده و ظاهری شیک را هم در اختیار شما قرار خواهد داد. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول ساختاری شبیه به دایناسور را داراست ک همین عامل باعث جذاب تر شدن این محصول شده است. شما می توانید سفارش این محصول را هم اکنون از طریق سایت فروشگاه مرکزی اینتکس با کمترین قیمت ممکن به ثبت برسانید.

 نوع تشک بادی روی آب
 طول  190 سانتی متر
 عرض  145 سانتی متر
 پمپ -
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تحمل وزن  60 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 کد محصول bestway 41128

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...