تشک بادی روی آب طرح دار بست وی

44036 bestway

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000
700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح دار بست وی از سری محصولات مدرن و با طراحی جدید، مناسب برای استفاده جوانان و بزرگسالان ، جهت تفریح و سرگرمی در آب های آرام و کم عمق

تشک بادی روی آب طرح دار بست وی نمونه ای از جمله جدیدترین و زیباترین تشک های بادی روی آب بوده است که در کارخانه بست وی برای استفاده تمامی سنین در دو رنگ بدنه و طراحی متفاوت تولید شده که مناسب استفاده در آب های آرام و استخرها می باشد. این تشک بادی روی آب را با مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده وینیل، طراحی و تولید شده است. با توجه به این نکته می توان گفت جنس بدنه محصول باداوم بوده به طوری که تابش مستقیم نور خورشید بر روی سطح آن و یا تماس با دماهای مختلف آب موجب افت کیفیت در این تشک بادی روی آب نخواهد شد. به همین دلیل بوده که این محصول امکان استفاده در مکان های سر پوشیده و باز را به صورت یکسان دارد. با توجه به اینکه بسیاری از افراد برای گرفتن حمام آفتاب و یا استراحت در سواحل یا کنار استخرها، دراز کشیده و استراحت می کنند می توانند با دراز کشیدن بر روی آب، لذت بیشتری برده و آرامش وصف ناپذیری را داشته باشند. لازم به ذکر است راه اندازی تشک بادی روی آب کاری بسیار ساده و آسان است، برای راه اندازی محصول یک دریچه بادی بر روی بدنه تشک قرار گرفته که از آن طریق اقدام خواهید کرد ولی باید توجه داشته باشید که برای راه اندازی تشک را کامل بر روی زمین پهن کرده و قسمت های تا شده را باز کنید تا روند راه اندازی سریع تر انجام شود. شما می توانید از پمپ های باد دستی نیز برای راه اندازی سریع تر استفاده نمایید. همچنین گفتنی است برای تعمیرات، برچسب هایی توسط شرکت و فروشگاه اینتکس ارائه شده است که می توانید آن را با عنوان بسته تعمیرات از نمایندگی اینتکس تهیه کرده و از آن برای تعمیرات استفاده کنید. 

 نوع تشک بادی روی آب
 طول  191 سانتی متر
 عرض  89 سانتی متر
 ارتفاع 10 سانتی متر 
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 اقلام همراه برچسب تعمیرات
 کد محصول 44036 bestway

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...