تشک بادی روی آب طرح دار

intex 59981 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,120,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح دار از سری محصولات جدید و مدرن ، مناسب برای تفریح و سرگرمی های شما بر روی آب های آرام و کم عمق ، همراه با 48 ساعت ضمانت تست ، توسط فروشگاه بزرگی سنتر اینتکس به فروش می رسد .

تشک بادی روی آب طرح دار نمونه ای دیگر از محصول بادی های تفریحی و دوستداشتنی از نمایندگی سنتر اینتکس ، با طرح فلامینگو به یک تشک تفریحی  دوستداشتنی و محبوب در بین مردم و طرفداران این نوع از محصول بادی ها قرار گرفته . رویه این کالا همانند اکثر تشک های تولید شده به صورت مواج با خطوط موازی طراحی گردیده که همین امر باعث شده از تعریق بدن جلوگیری شود چرا که گردش آزادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول  به خوبی جریان می یابد ، همچنین در قسمت فوقانی این محصول یک بالش بادی سرخود طراحی شده تا افراد با استفاده از آن استراحتی راحت همراه با آرامش را تجربه کنند . در رابطه با نحوه راه اندازی این کالا نیز لازم به ذکر است می توانید با تهیه یک پمپ باد دستی و یا برقی در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به راه اندازی کالا توسط دریچه هوایی که بر روی تشک نصب شده است هوای درون آن را پر و خالی کنید . از نکته مهم این محصول بادی می توان به جنس بدنه آن اشاره کرد که رابطه مستقیم با دوام و طول عمر کالا دارد ، همچنین بخش کف و کناری آن نیز به صورت دو لایه ساخته شده که می توان با خیالی آسوده از آن در برابر رطوبت ، دما ، نواسانات آب و هوایی و اشعه خورشیدی استفاده کرد . شما می توانید این کالا را به همراه یک برچسب تعمیر از ما تحویل بگیرید تا در صورت آسیب دیدگی های جزئی و کوچک اقدام به تعمیر آن کنید . هم اکنون میتوانید این کالا را از سایت معتبر سنتر اینتکس با صرف کمترین هزینه خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 جنس بدنه  PVC دو لایه 
 پمپ __
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول  intex 59981 NP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...