تشک بادی روی آب طرح تک شاخ

bestway 57559

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000
700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح تک شاخ مناسب برای استفاده تمام سنین، قابل خرید در نمایندگی فروش محصولات بادی روی آب اینتکس، برای استخرهای خانگی و عمومی

تشک بادی روی آب طرح تک شاخ یکی از محصولات جدید شرکت بست وی می باشد که در سال جدید میلادی تولید و به بازار عرضه شده است. این تشک بادی روی آب از ترکیب دو رنگ زیبای سفید و سبز تشکیل شده است که هنگام استفاده بر روی آب دارای جلوه ای چشم نواز بوده و قادر است توجه هر بیننده ای را به خود جلب نماید. سطح این محصول به صورت مواج درنظر گرفته شده که مانع از لیز خوردن و خروج ناگهانی شما به درون آب خواهد شد. همچنین این ویژگی موجب ایجاد گردش هوا بین تشک بادی و بدن شده و مانع از تعریق خواهد شد. بدنه آن از جنس پی وی سی طرح چرم و دولایه تهیه شده است که از مقاومت چشمگیری در برابر پوسیدگی در حین استفاده در برابر نور خورشید برخوردار بوده و طول عمر آن را تا حد قابل قبولی افزایش داده است. این محصول جذاب در کمترین زمان ممکن با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی و از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه قابل راه اندازی بوده و نیز در صورت عدم استفاده از طریق همین دریچه هوا می توانید تمام هوای داخل محصول را تخلیه نموده و با استفاده از ساک حمل مخصوص به راحتی آن را حمل و جا به جا نمایید. باید عنوان کنیم که این تشک بادی روی آب با بهره گیری از ظاهر اسب تک شاخ روانه بازار شده است که به همین دلیل کاملا خاص و جذاب به نظر می آید. تشک بادی روی آب طرح تک شاخ یک محصول زیبا و جذاب بوده که با بهره گیری از کیفیت فوق العاده و همین طور ظاهر جذابی که دارد باعث شده تا خیالتان از این بابت راحت شود. همچنین دارا بودن دستگیره حمل و نقل و همین طور وزن کم هم از دیگر مزایای این محصول می باشد که با قیمت عالی از سایت نمایندگی اینتکس قابل خرید خواهد بود. 

 نوع  تشک بادی روی آب
 طول  142 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 96 سانتی متر
 وزن تشک 2 کیلوگرم
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 کد محصول bestway 57559

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...