تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی

intex 58766

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
1,390,000
1,330,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی از دیگر محصولات شکیل و دوستداشتنی ، که با طراحی خود توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید که از طریق نمایندگی سنتر اینتکس به فروش می رسد .

تشک بادی روی آب طرح بستنی یخی از سری محصولات با کیفیت اینتکس ، برای تفریح و سرگرمی بر روی آب طراحی شده که به صورت یک طرح تابستانی با رنگ هایی شاد و ظاهری متفاوت خریداران بسیاری را به خود جذب کرده است . این تشک بادی همانطور که مشاهده می کنید به شکل یک بستنی یخی طراحی شده است که به صورت رنگی با رنگ بندی های زیبا و متنوع می باشد . همچنین برای ساخت بدنه این کالا از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه از وینیل رنگی و براق ساخته شده که از مقاومت قابل توجه ای در برابر آسیب دیدگی های بر خوردار بوده است البته این مقاومت و استحکام از نرمی و راحتی کالا کم نکرده ، که برای آسوده خاطر بودن شما خریدارن لازم به ذکر است این جنس از کالا هیچگونه ضرری به پوست نمی رساند چرا که از مواد طبیعی و مرغوب ساخته شده است به همین دلیل در برابر رطوبت ، اشعه خورشیدی و...  از خود مقاومت بالایی نشان می دهد . در رابطه با سطح و ارگونومی این محصول باید عنوان کرد که به صورت مواج طراحی گردیده تا در هنگام استفاده مانع از لیز خوردن شما به درون آب شود و بدن شما را در بهترین موقعیت ممکن قرار دهد تا در استفاده های طولانی مدت دچار درد و خستگی نشوید که این نیز از دیگر نکات مثبت این تشک بادی به شمار می آید . جهت راه اندازی این کالا نیز می توانید با استفاده از پمپ باد مخصوص و دستی در سریع ترین زمان ممکن بواسطه دریچه بادی که بر روی کالا نصب شده است آن را راه اندازی کنید و در صورت عدم استفاده نیز هوای درون آن را خالی نمایید . همچنین در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیراتی که توسط نمایندگی سنتر اینتکس به شما ارائه می شود اقدام به تعمیر آن نموده و یا آن را به متخصصین ما بسپرید . برای تهیه این محصول با کیفیت می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس آن را با قیمتی ارزان خریداری نمایید و در مدت زمان کوتاهی آن را درب منزل دریافت کنید . 

 نوع تفریحی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 80 سانتی متر
 وزن کالا 1.1 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 پمپ _
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول intex 58766

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...