تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی

intex 58757

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000
1,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بستنی قیفی یکی از جدیدترین محصولات تولید شده ، با رویه مواج و ساختاری مقاوم ، توسط فروشگاه پر آوازه سنتر اینتکس همراه با قیمتی مناسب و ارزان به فروش می رسد .

تشک بادی روی آب طرح بستنی قیفی نمونه ای دیگر از محصولات مدرن و زیبا که با بهره گیری از طرح بستنی ، یک پیشنهاد عالی و فوق العاده برای استفاده در آب های آرام برای فراهم سازی تفریح و سرگرمی های شما می باشد . این تشک بادی روی آب با توجه به ابعاد و وزن ایده آلی که دارد ، مناسب برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است که شخص استفاده کننده می تواند آزادانه بر روی تشک دراز بکشد و به استراحت بر روی آب بپردازد . علاوه بر این برای اینکه فشاری بر روی اندام های شما وارد نشود شرکت اینتکس رویه این کالا را به صورت مواج طراحی کرده که باعث می شود بدن شما در هنگام استفاده از این محصول در راحت ترین حالت ممکن قرار گرفته و با خیالی راحت مدت طولانی را بر روی این تشک سپری کنید ، همچنین این طراحی مانع از لغزش و لیز خوردن شما از روی تشک بادی خواهد شد . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به رویه مقاوم و ضخیم آن اشاره کرد که در همین راستا باید عنوان کنیم که بدنه اصلی این محصول را جنس وینیل ساخته اند که یک جنس رایج در تولید محصولات بادی روی آب می باشد که بسیار مقاوم در برابر پوسیدگی ، اشعه مستقیم خورشیدی و شرایط آب و هوایی می باشد . لازم به ذکر است که در بخش زیرین این محصول یک محفظه باد می باشد که کافیست یک پمپ باد در اختیار داشته باشید تا در کمترین زمان ممکن این محصول را به سرعت راه اندازی نمایید . از سوی دیگر نمایندگی اینتکس با خدمات پس از فروشی که در اختیار مشتریان خود قرار داده شما می توانید این محصول بادی را به همراه 48 ساعت مهلت تست ، برچسب تعمیرات و یک دفترچه راهنما در کنار این کالا از ما تحویل بگیرید . هم اکنون جهت خرید این تشک بادی ارزان قمیت می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس اقدام به سفارش این کالا نمایید و در اسرع وقت درب منزل و یا به صورت حضوری از ما دریافت کنید . 

 نوع تفریحی _ خانگی
 طول 224 سانتی متر 
 عرض 107 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 جنس بدنه  وینیل
 وزن کالا  1.6 کیلو گرم
 پمپ __
 ضمانت تست 48 ساعت
 کد محصول intex 58757

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...