تشک بادی روی آب طرح برگ

58782eu

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,430,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح برگ از جدیترین انواع محصولا بادی روی آب که برای استفاده در آب های آرام و کم عمق ، در سال جاری توسط نمایندگی معتبر سنتر اینتکس روانه بازار جهانی ایران شده است .

تشک بادی روی آب طرح برگ از خلاقانه ترین محصولات تفریحی بر روی آب ، که با بهره گیری از طرح برگ تولید و عرضه بازار ایران شده است . این کالا ساختاری بی نظیر را دارا می باشد به این صورت که نقش و طرح آن به طور زیبا و دقیق همانند یک برگ به رنگ سبز و کامل طراحی گردیده است . از دیگر خصوصیات مهم این محصول می توان به بخش نشیمنگاه این آن اشاره نمود ، که به دلیل رویه مواج سبب می شود در هنگام دراز کشیدن و استراحت بر روی این محصول حس خوشایندی را بر روی آن تجربه نمایید . همچنین این کالا با در اختیار داشتن نوع جنس بدنه باعث شده توجه افراد بسیاری به سوی خود جلب کند . در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که در ساخت این تشک بادی از وینیل ضخیم و دو لایه بهره گرفته شده است که از مقاومت و انعطاف بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . لازم به ذکر است نحوه راه اندازی این محصول نیز به صورت سریع و آسان انجام می گیرد ، به این صورت که شما می توانید این کالا را به واسطه محفظه های بادی که بر روی آن نصب شده است ، از طریق پمپ های بادی که به صورت جداگانه توسط نمایندگی ما عرضه می شود این تشک بادی را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی نمایید . در رابطه با ابعاد و سایز این محصول باید عنوان کرد که مناسب برای تمام رده های سنی بوده و از تحمل وزنی بالایی برخوردار است که با خیالی آسوده بتوانید از این کالا استفاده نمایید . نمایندگی سنتر اینتکس این کارا را همراه با یک برچسب تعمیرات در اختیار مشتریان خود قرار داده تا در هنگام آسیب دیدگی های جزئی و کوچک بتوانند به راحتی این کالا را تعمیر نمایند .هم اکنون می توانید با برسی های اطلاعات داده شده این کالا را از سایت سنتر اینتکس با قیمتی مقرون به صرفه سفارش داده . 

نوع تفریحی
 طول 213 سانتی متر
 عرض 142 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلو گرم 
 جنس بدنه وینیل
 پمپ  _
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول58782eu

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...