تشک بادی روی آب طرح آووکادو

intex 58769

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,640,000
1,590,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح آووکادو محصولی با کیفیت و پر فروش از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس، همراه با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور

تشک بادی روی آب طرح آووکادو یکی از محبوب ترین محصولات بادی و تفریحی بوده که با تنوع بالا و برای استفاده تمامی رده های سنی طراحی و تولید شده است. این محصول موجب می شود تا شما بتوانید با ایمنی کامل و بدون غرق شدن بر روی سطح آب شناور باقی مانده و یا حتی حمام آفتاب نیز بگیرید. البته توجه داشته باشید که این گروه از محصولات معمولا برای استفاده در داخل آب های آرام نظیر استخر طراحی شده است. این تشک بادی یک نمونه جذاب با تنوع رنگ بندی بالا و قیمت مناسب در این گروه از محصولات بادی بوده که می تواند نیاز شما را به طور کامل برطرف سازد. همانطور که می دانید مهم ترین بخش برای مصرف کنندگان در زمان خرید تشک بادی روی آب مربوط به طراحی ظاهری آن بوده زیرا این محصولات دارای تنوع گسترده ای بوده و هر فرد می تواند متناسب با سلیقه و نیاز خود یک نمونه را انتخاب کرده و خریداری نماید. اما رنگبندی یکی دیگر از مهم ترین پارامتر هایی بوده که به علایق فرد مرتبط بوده و اشخاص بر اساس آن محصول را انتخاب خواهند کرد. این تشک بادی یک محصول جذاب بوده که از تنوع رنگبندی و طراحی جدید و منحصر به فردی برخوردار می باشد که البته با در نظر گرفتن این تنوع بالا شما می توانید در زمان خرید با سلیقه خود یک رنگ را به راحتی انتخاب کنید. برای خرید تشک بادی روی آب طرح آووکادو می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا به صورت اینترنتی از وب سایت این فروشگاه استفاده کرده تا محصول مورد نظر را کاملا اورجینال با مناسب ترین قیمت در سراسر ایران دریافت نمایید.

 نوع تشک بادی روی آب
 طول  168 سانتی متر
 عرض  104 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 ظرفیت یک نفره
 جنس بدنه وینیل
 وزن  1 کیلوگرم
 کد محصول intex 58769

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...