تشک بادی روی آب طرح آناناس

Intex 58761

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح آناناس محصولی جدید و متفاوت ، با ساختاری مقاوم و مستحکم ، مناسب برای تمام سنین ، قابل خرید از سایت سنتر اینتکس همراه با قیمتی مناسب و ارزان

تشک بادی روی آب طرح آناناس یک محصول بی نظیر و فوق العاده مناسب برای استفاده در تمام آب های آرام می باشد که با استفاده از این محصول می توانید یک تفریح آبی عالی را همراه با آرامش تجربه نمایید . این تشک بادی با بهره گیری از طرح و ظاهر میوه آناناس به رنگ زرد طراحی شده است که همین امر فروش این محصول را دو چندان کرد کرده . همچنین این کالا به دلیل وزن سبکی که داراست به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد ، البته لازم به ذکر است وزن سبک این تشک بادی هیچ تاثیری بر کیفیت و تحمل وزن کالا نمی گذراد و یک فرد بزرگسال و بالغ می تواند به راحتی بر روی این کالا به استراحت و یا خوابیدن بپردازد . در خصوص ساختار جنس بدنه این محصول باید عنوان کرد که این شناور بادی از مرغوب ترین مواد اولیه و غیر شیمیایی از وینیل طرح چرم و ضخیم ساخته شده است که یک جنس رایج در تولید محصولات بادی روی آب به شمار می آید ، و می توانید با اطمینان خاطر تمام از این کالا در برابر عوامل محیطی ، نواسانات آب و هوایی و حتی نور مستقیم خورشید بدون آنکه آسیبی بر بدنه آن وارد شود استفاده کنید و اوقات خوشی را خود فراهم سازید . همچنین سطح این تشک بادی به دلیل مواج بودن از نرمی و انعطاف بالایی برخوردار است که در مواقع استفاده بدن شما را در بهترین موقعیت قرار می دهد تا در استفاده طولانی مدت خود و دراز کشیدن بر روی آن احساس خوشی را بدون خستگی و درد تجربه نمایید . نحوه راه اندازی این کالا نیز به سادگی انجام می پذیرد و احتیاج به شیوه خاصی نیست ، تنها کافیست آن را در یک سطح صاف قرار داده و از طریق محفظه هوایی که بر روی محصول نصب شده است توسط یک پمپ باد دستی و یا برقی هوای درون آن را پر کنید و در صورت عدم استفاده نیز هوای درون آن را در سریع ترین زمان خالی نمایید . علاوه بر این نمایندگی سنتر اینتکس با خدمات پس از فروشی که در اختیار خریداران خود قرار داده است می توانید این محصول بادی را همراه با یک برچسب تعمیرات و ضمانت تست 48 ساعته جهت آسوده خاطر بیشتر از ما تحویل بگیرید . هم اکنون می توانید پس از برسی اطلاعات داده شده این تشک بادی را از نمایندگی اینتکس خریداری کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید .  

 نوع تفریحی
 طول 216 سانتی متر
 عرض 124 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل 
 پمپ __
 وزن کالا 2.3 کیلو گرم
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول  Intex 58761

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...