تشک بادی روی آب طرح آبنبات

Intex 58753

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح آبنبات نوعی دیگر از طراحی های خاص و متفاوت، برای کودکان بالای 3 سال همراه با قیمتی مناسب توسط فروشگاه بزرگ سنتر اینتکس

تشک بادی روی آب طرح آبنبات از سری تشک های طراحی شده به صورت بادی است که با توجه به نوع ساختار خاص خود، مناسب برای آب بوده و می توانید با استفاده از آن بر روی آب شناور مانده و استراحت کنید. تشک بادی روی آب، محصولی مناسب برای سرگرمی و تفریحات آبی می باشد که می توانید بر روی آن دراز کشیده و ریلکس کنید و حتی حمام آفتاب بگیرید. تشک بادی روی آب شفاف برای بزرگسالان طراحی شده و می تواند برای آن ها کاملا مناسب باشد. این محصول با نمای کاملی از یک آبنبات چوبی زیبا طراحی شده که دارای ترکیب رنگ بسیار شادی نیز می باشد. این تشک بادی روی آب دارای بدنه زیبایی بوده که از دو بخش اصلی تشکیل شده قسمت اول آن آبنبات بوده که از رنگ بندی های بسیاری که جذابیت خاصی دارند همراه شده است. چوب آبنبات نیز رنگ نسکافه ای داشته و تنها برای زیبایی قرار داده شده است. نشیمنگاه محصول نیز کاملا مواج بوده که برای استفاده طولانی مدت یک انتخاب مناسب به شمار می رود که این طراحی موج دار سبب شده است تا انعطاف پذیری سطح تشک افزایش یافته و همچنین از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری شود. رویه مواج تاثیر زیادی نیز بر روی ثبات و عدم لغزندگی تشک بادی داشته است. همچنین بر روی بدنه محصول یک عدد دریچه باد مخصوص راه اندازی محصول تعبیه شده است. شما عزیزان می توانید به راحتی و فقط با مراجعه به نمایندگی اینتکس این کالای جذاب را با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

 نوع تشک بادی روی آب
 طول  208 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 کد محصول Intex 58753

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...