تشک بادی روی آب شکلاتی

bestway 43187

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,210,000
1,175,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب شکلاتی از نمونه های زیبا و با کیفیت ، با بدنه ای بسیار مقاوم و تحمل وزن استاندارد ، قابل فروش از نمایندگی سنتر اینتکس همراه با ضمانت تست 48 ساعت و ارسال رایگان کالا

تشک بادی روی آب شکلاتی از دیگر تشک های بادی تولید شده جهت استفاده تفریحات آبی و سرگرمی های شما بر روی آب طراحی شده است . این تشک ها بسیار مناسب برای استخرهای خانگی شما ، ساحل و دریاچه ها بوده است که بتوانید لحظات لذت بخشی را همراه با آرامش تجربه کنید . همچنین با توجه به قد و سایز یک فرد بزرگسال طراحی شده است و به دلیل سبک بودن وزن کالا نیز می توانید به راحتی آن را حمل و جا به جا نمایید و در سفر های خود نیز از این محصول استفاده کنید . این محصول بادی به صورت رنگی تهیه شده که ترکیبی عالی و زیبایی را در کنار یکدیگر تشکیل داده اند ، علاوه بر این با رویه مواج خود حس خوشایندی را برای شما ایجاد می کند و مانع از لیز خوردگی شما به درون آب می شود . برای ساخت این تشک بادی روی آب از وینیل دو لایه و براق استفاده شده است . این جنس به دلیل مواد اولیه ی غیر شیمیایی سبب حساسیت های پوستی نمی شود و در برابر شرایط آب و هوایی و اشعه خورشیدی بسیار مقاوم بوده و آسیبی نخواهد دید . در رابطه با راه اندازی کالا نیز قابل ذکر است که می توانید توسط دریچه های بادی که بر روی کالا نصب شده است اشاره کرد که بواسطه تلمبه یا پمپ های بادی دستی و مخصوص این تشک را در مدت زمان کوتاهی پر و خالی نمایید . همچنین در هنگام آسیب دیدگی محصول نیز می توانید این تشک بادی را به آسانی از طریق برچسب تعمیراتی که در کنار کالا در اختیار شما قرار می گیرد ، اقدام به تعمیر آن کنید . شما علاقه مندان می توانید برای خرید این تشک بادی روی آب به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه سنتر اینتکس این محصول سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید . 

 نوع تفریحی
 طول 190 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 تحمل وزن 90 سانتی متر
 وزن کالا 1.5 کیلو گرم
 جنس بدنه   وینیل چرم
 پمپ ندارد
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول bestway 43187

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...