تشک بادی روی آب شفاف اینتکس

115538

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000
700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب شفاف اینتکس همراه با مرغوب ترین کیفیت ، یک گزینه عالی برای استفاده های شما علاقه مندان این نوع از تشک های بادی در آب های آرام و کم عمق بوده است .

تشک بادی روی آب شفاف اینتکس محصولی جدید و متفاوت مناسب برای تفریحات بزرگسالان بر روی آب طراحی گردیده است . این کالا با طراحی مدرن و خاص خود توانسته توجه بسیاری از مشتریان و خریداران را به خود جلب کند . در رابطه با نشیمنگاه این کالا باید عنوان کرد که سطح آن دارای فرو رفتگی هایی بوده است که به صورت کپسولی طراحی شده اند ، و این نوع طراحی باعث می‌شود که بدن در حین استراحت و دراز کشیدن در موقعیت مناسبی قرار گرفته و مانع از خستگی و درد در استفاده های طولانی مدت شود . علاوه بر این به منظور افزایش راحتی این تشک بادی ، یک عدد بالش سرخود در قسمت فوقانی این کالا نصب شده است تا فرد مصرف کننده در هنگام استفاده سر و گردن خود را در بهترین موقعیت ممکن قرار دهد . از دیگر موارد مهم این محصول بادی می توان به ابعاد و سایز این کالا اشاره نمود تا در هنگام حمل و جا به جایی آن دچار مشکل نشوید ، همچنین مناسب با قد و سایز یه فرد بالغ و بزرگسال تولید گردیده تا فضای ایده آلی را برای استراحت شما فراهم سازد . جهت استحکام بیشتر این کالا شرکت سازنده بدنه این محصول را از جنس وینیل ساخته است که در برابر آسیب دیدگی ها ، ساییدگی ، نور مستقیم خورشید و تعقیرات دمای آب از مقاومت بالایی برخوردار بوده ، به همین جهت می توانید با خیالی آسوده از این محصول با کیفیت و مرغوب در فضاهایی باز نیز استفاده نمایید . برای راه اندازی کالا نیز احتیاج به شیوه خاصی نیست و فقط کافیست آن را در یک سطح صاف قرار داده و توسط پمپ باد های دستی از طریق محفظه های باد که بر روی کالا نصب شده است هوای درون آن را پر و خالی کنید .  همچنین در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیراتی که در اختیارتان قرار می گیرد اقدام به تعمیر آن کنید و یا با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصین ما بسپارید . برای خرید این تشک بادی می توانید به صورت حضوری آن را از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کرده و یا به صورت اینترنتی و از طریق نمایندگی سنتر اینتکس اقدام به سفارش نموده و آن را درب منزل دریافت نمایید . 

 نوع تفریحی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 جنس بدنه  وینیل
 پمپ _
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول 115538

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...