تشک بادی روی آب شفاف

Bestway 43023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,420,000
1,390,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب شفاف نمونه ای دیگر از محصولات تفریحی بر روی آب که با ساخت منحصر به فرد ، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است .

تشک بادی روی آب شفاف محصولی از کمپتنی بزرگ بست وی برای تفریحات آبی در آب های آرام و کم عمق مانند استخرها بوده که برای استفاده تمامی رده های سنی به خصوص بزرگسالان طراحی و تولید شده است . این محصول با طراحی تاشو و دو کاره خود علاوه بر مبل می توان به صورت تشک تکیه گاه دار نیز از آن استفاده کرد . همچنین وجود این تکیه گاه این کمک را می کند قسمت کمر و سر شما مصرف کنندگان در راحت ترین موقعیت قرار بگیرد ، علاوه بر این می توانید از این تشک بادی در خشکی نیز به منظور استراحت های روزانه استفاده نمود . در رابطه با ساختار این محصول باید عنوان کرد که رویه این کالا به صورت شفاف ساخته شده است که در داخل آن رنگ های شاد و متنوع بطور موازی استفاده شده است تا یک محصول کاملا خاص و شاد از نظر رنگ بندی را شاهد باشیم . از دیگر خصوصیات این تشک بادی می توان به بدنه آن اشاره کرد که از نوع وینیل براق می باشد که یک جنس رایج در بین محصولات بادی به شمار می آید ، علاوه بر این لازم به ذکر است که این نوع از جنس بسیار مقاوم منطف بوده است که به همین دلیل به سختی دچار آسیب دیدگی می شود و میتوانید با خیالی آسوده بطور مداوم از این محصول تفریحی استفاده نمایید . راه اندازی کالا نیز بسیار ساده و آسان بوده است که احتیاج به شیوه خاصی نیست و فقط کافیست توسط پمپ های بادی دستی و سوزنی این کالا را در مدت زمان 3 دقیقه از طریق محفظه بادی که بر روی محصول تعبیه شده است آن را راه اندازی کنید . هم اکنون می توانید این تشک بادی روی آب را همین حالا به صورت آنلاین از فروشگاه سنتر اینتکس سفارش داده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید . 

 نوع تفریحی _ دو کاره
 طول 200 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل چرم و شفاف
 پمپ _ 
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول Bestway 43023

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...