تشک بادی روی آب دو کاره

intex 58847

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,380,000
1,330,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو کاره محصولی زیبا و کاربردی ، همراه با کیفیتی عالی مناسب برای استفاده تمام سنین خصوصا بزرگسالان طراحی شده است و با ظاهر منحصر به فردی که دارد افراد زیادی را به سوی خود جذب کرده است .

تشک بادی روی آب دو کاره محصولی زیبا و محبوب که افراد زیادی را تا به امروز به سوی خود جذب کرده است . این محصول به دلیل ویژگی های بی نظیری که دارا می باشد بسیار عامه پسند بوده و از فروش ویژه ای در فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس داشته است . این تشک بادی روی آب دو کاره همانطور که از نامش پیداست از قابلیت تا شدن برخوردار است که می توان از آن به عنوان کاناپه بادی یا تشک بادی ، بسته به انتخاب شما مصرف کنندگان استفاده شود . لایه های داخلی این محصول به صورت رنگی و شاد برای زیباتر شدن کالا استفاده شده است تا برای شما محیطی متفاوت را  به ارمغان آورد . در قسمت پشتی این تشک بادی نیز یک تکیه گاه نسبتا بلند طراحی شده است که سبب می شود در هنگام استراحت کمر ، سر و گردن شما در موقعیت مناسبی قرار گیرد .

از دیگر نکات این محصول بادی می توان به جنس بدنه کالا اشاره کرد که از مرغوبیت و کیفیت بالایی بر خوردار است ، جنس این کالا ساخته شده از جنس پی وی سی دو لایه ضخیم می باشد که در رابطه با این نوع از جنس باید عنوان کرد ، پی وی سی یکی از مقاوم ترین مواد اولیه در ساخت محصولات بادی و صندلی های بادی می باشد که بسیاری از تولید کنندگان این نوع از محصولات از این جنس برای تولیدات خود استفاده می کنند . همچنین با توجه به سایز و ابعاد این محصول و بسته بندی ایده الی که دارد ، حمل و نقل کالا را بسیار راحت کرده و می توان به آسانی آن را در سفرهای خود استفاده کرد . لازم به ذکر است این محصول دارای سه محفظه باد در قسمت های مختلف کالا می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق این دریچه ها ،  بواسطه پمپ باد مخصوص محصولات بادی اقدام به راه اندازی کالا نمایید . بنابر این با توجه به ویژگی های ذکر شده از این محصول می توانید برای خرید و سفارش آن به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این کالا را همراه با یک برچسب تعمیرات و ضمانت تست 48 ساعته ، خریداری کنید . 

 نوع تفریحی
 طول 198 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC چرم شفاف 
 پمپ دارد
 نوع پمپ سوزنی
 کد محصول  intex 58847

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...