تشک بادی روی آب دو نفره بزرگسال جدید

intex 56800

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
2,050,000
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو نفره بزرگسال جدید قابل استفاده در آب های آرام جهت تفریح و سرگرمی های شما بر روی آب، توسط نمایندگی سنتر اینتکس عرضه به بازار ایران شده است.

تشک بادی روی آب دو نفره بزرگسال جدید از جدید ترین و زیبا ترین تشک های بادی ساخته شده برای استفاده روی آب می باشد که توسط شرکت اینتکس ساخته شده و لازم به ذکر است که این شرکت سابقه ای طولانی در ساخت تشک های بادی مختلف با کاربرد های متنوع بوده و در تلاش های اخیر خود اقدام به تولید این تشک بادی روی آب کرده که طراحی جالبی داشته و می توانید به سادگی از آن استفاده کنید. جنس به کار رفته در ساختار این محصول از نوع وینیل یا PVC بوده که استفاده از  این نوع جنس در بیشتر تشک های بادی مرغوب بسیار متداول است و عمر بالایی به آنها میبخشد. لازم به ذکر است استفاده از این جنس سبب شده تا تشک وزن زیادی نداشته باشد و بتوانید به سادگی آن را با خود حمل کنید و تقریبا در هر جایی استفاده کنید اما کاربرد اصلی این محصول استفاده از آن روی آب است. بنابراین پیشنهاد می شود که آن را در استخر های آماده مورد استفاده قرار دهید. طراحی این محصول نیز با استفاده از رنگ های آبی و سفید بسیار شاد و جذاب شده و هنگام استفاده ار آن دچار خستگی نخواهید شد. همچنین طراحی این محصول به صورت شفاف انجام شده تا این تشک بادی هنگام استفاده روی آب جلوه ی خاصی داشته باشد. ابعاد این تشک بادی مخصوص استفاده دو نفر اندازه گیری شده و به راحتی توسط دو نفر به صورت همزمان قابل استفاده می باشد. این محصول را می توانید از سایت اینتکس سفارش داده و در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع خانگی
 طول  198 سانتی متر
 عرض  117 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 جنس بدنه pvc شفاف و رنگی
 تحمل وزن 210 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها دارای دستگیره حفظ تعادل
 دارای برچسب تعمیرات
 کد محصول  intex 56800

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...