تشک بادی روی آب دو نفره بزرگسال

115521

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
2,080,000
1,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو نفره بزرگسال مناسب برای بزرگسالان، با مقاومت بالا، همراه قیمتی مناسب، قابل خرید از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس عرضه به بازار ایران شده است .

تشک بادی روی آب دو نفره بزرگسال یکی از جدید ترین و مهیج ترین تشک های بادی دو نفره با طراحی مشابه به مبل های بادی بوده که برای تمام سنین خص.وصا بزرگسالان طراحی و توزیع گردیده. این تشک بادی روی آب بی شک یکی از محبوب ترین تشک های بادی روی آب است که با طراحی کاملا متفاوت طرفداران بسیاری را مجذوب خود کرده است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید از این تشک بادی روی آب بیشتر به منظور تفریح و ریلکس کردن بر روی آب، که به یکدیگر متصل شده اند استفاده می شود ، این محصول که شامل دو نشیمنگاه گود و دو تکیه گاه بادی است می تواند دو فرد بزرگسال را به راحتی در خود جای دهد. نکته دیگر و مثبت آن می توان به یک عدد دستگیره تعبیه شده بر روی محصول اشاره کرد که به منظور حفظ تعادل در حین استفاده می توان آن را مورد استفاده قرار داد با جهت حمل آسان از آن بهره گرفت. همچنین این محصول از وینیل طرح چرم ساخته شده که این نوع طراحی علاوه بر زیبایی استحکام و مقاومت بالایی به این تشک بادی بخشیده است، این جنس که یکی از محکم ترین اجناس برای تولید محصولات بادی روی آب می باشد می تواند به خوبی در برابر فشار ، وزن ، رطوبت ، دماهای مختلف آب و نواسانات جوی دوام بالایی را داشته باشد. این تشک بادی روی آب نیز به مانند دیگر محصولات بادی دارای یک محفظه هوا بر روی بدنه خود می باشد که از طریق آن می توانید با استفاده از پمپ باد های مخصوص آن را در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی کنید. همچنین با استفاده از برچسب تعمیراتی که در اختیار شما قرار می گیرد می توانید در صورت سوراخ شدن بدنه به ترمیم و تعمیر آن بپردازید . برای خرید این تشک بادی روی آب می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس اقدام به خرید آن کنید . 

 نوع تفریحی
 طول 180 سانتی متر
 عرض  130 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل رنگی
 پمپ __
 برچسب تعمیر دارد
 کد محصول 115521

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...