تشک بادی روی آب دو نفره باربی

bestway 93206

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000
700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو نفره باربی محصولی بی نظیر با ظاهری دخترانه و دوستنداشتنی، با قیمتی مناسب و کیفیت عالی در نمایندگی رسمی فروش محصولات بادی در کشور

تشک بادی روی آب دو نفره باربی از جمله پرطرفدارترین تشک بادی های روی آب از شرکت بزرگ و نامدار بست وی می باشد که در سال 2020 با برترین کیفیت و قیمت برای سنین کودکان 3 تا 10 سال در فروشگاه مرکزی به فروش می رساند. جنس بدنه این تشک بادی از پی وی سی لاستیکی با انعطاف پذیری بالا ساخته شده است که در برابر رطوبت و آب بسیار مقاوم بوده و از دوام بسیار بالایی برخوردار است، بنابراین استفاده طولانی مدت از آن در آب و در معرض نور خورشید آسیبی به بدنه محصول وارد نخواهد شد، از سوی دیگر از مهم ترین دلیل استفاده از این جنس، عدم حساسیت پوستی افراد به بدنه محصول می باشد که می توانید با خیال راحت، حتی اگر پوست حساسی دارید از آن بهره ببرید. علاوه بر این جنس پایه های سایه بان این تشک بادی نیز آلومینیوم بوده و سایه بان آن نیز از پلی استر ساخته شده است که کاملا ضد آب و عایق در برابر نور آفتاب عمل می کند. از سوی دیگر این تشک بادی همانطور که در عنوان آن نیز ذکر شده استبه صورت دو نفره طراحی شده و حداکثر وزن قابل تحمل 90 کیلو گرم را دارد که این وزن برای دو کودک بسیار مناسب و قابل قبول خواهد بود. همچنین از نظر ظاهری نیز بسیار فوق العاده شکل گرفته و دارای تکیه گاه و سایبان برای کودکان شما می باشد تا در برابر نور خورشید و آفتاب سوختگی حفظ شوند. همچنین علاوه بر دستگیره های پلاستیکی نصب شده بر روی آن، یک نگهدارنده لیوان نیز قرار داد که می توانید با خیال راحت لیوان نوشیدنی خود را در داخل آن نگه دارید و لذت یک تفریح تابستانه را برای کودکان خود به ارمغان آورید. لازم به ذکر است به همراه این محصول یک چسب تعمیر نیز وجود دارد که در صورت بروز هر گونه سوراخ شدگی می توانید از این برچسب در جهت رفع مشکل بوجود آمده استفاده کنید و از ادامه ی روز خود لذت ببرید. هم اکنون این محصول را با وزنی سبک، حمل آسان، ضمانت تست و بسته تعمیرات از سایت معتبر سنتر اینتکس خریداری کنید. 

 نوع تفریحی
 طول 90 ساننتی متر
 عرض 178 سانتی متر
 ارتفاع  170 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 جنس بدنه  PVC دو لایه
 پمپ باد _
 اقلام همراه چسب تعمیر, ضمانت تست
 کد محصول  bestway 93206

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...