تشک بادی روی آب دو قلو

BL-76050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
2,220,000
1,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو قلو نوعی دیگر از محصولات تفریحی بر روی آب برای دو شخص بزرگسال ، جهت سرگرمی و ریلکس کردن طراحی گردیده است . 

تشک بادی روی آب دو قلو محصولی خاص و بی نظیر ، که باعث شده از دیگر نمونه های مشابه امتیاز بالاتری را دریافت کند . این نوع از تشک های بادی روی آب همانطور که شاهد آن در تصویر می باشید  به صورت دو قلو طراحی شده که یکی از برترین و متفاوت ترین نمونه تشک های بادی روی آب بوده کخ توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد . این تشک بادی روی آب به منظور یک مبل بادی شناور دو نفره نیز میتوان استفاده نمود چرا که به یکدیگر متصل شده اند و شامل دو نشیمنگاه فرو رفته و گود با عدد دو تکیه گاه بادی ، می تواند دو فرد بالغ و بزرگسال را به راحتی بر روی خود جای دهد و به طور همزمان بر روی آب شناور بمانند و با یکدیگر به گفت و گو بپردازند . همچنین با تعبیه دو عدد جای لیوانی ، امکان قرار نوشیدنی های خود را برای شما فراهم ساخته تا ساعات خوشی را در کنار هم رقم بزنید . در رابطه با جنی بدنه کالا لازم به ذکر است این محصول بادی از جنسی به نام پی وی سی ساخته شده که در واقع نوعی پلاستیک طبیعی بوده که از مواد غیر شیمیایی تولید شده و به همین دلیل نیز هیچگونه حساسیت پوستی را برای بدن به دنبال نخواهد داشت و میتوانید با خیالی آسوده از آن در فضاهای باز بدون ایجاد آسیب دیدگی و پوسیدگی بر روی بدنه ، از این محصول سالیان سال استفاده نمایید . از دیگر نکات آن می توان به خدمات پس از فروشی که نمایندگی اینتکس در اختیار مشتریان خود قرار داده اشاره کرد ، بنابراین می توانید این محصول را به همراه یک برچسب تعمیر در کنار بسته خود از ما تحویل بگیرید تا در هنگام آسیب دیدگی های کوچک و جزئی اقدام به تعمیر کالا کنید . هم اکنون برای سفارش این تشک بادی با کیفیت و مقرون به صرفه می توانید با مراجعه به فروشگاه سنتر اینتکس آن را خریداری نمایید و درب منزل و یا به صورت حضوری از ما تحویل بگیرید . 

 نوع تفریحی
 طول 216 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
جنس بدنه پی وی سی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 پمپ __
 ضمانت 48 ساعت مهلت تست
 کد محصول BL-76050

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...