تشک بادی روی آب دو رنگ بزرگ

bestway 43305

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,480,000
1,440,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو رنگ بزرگ محصولی با کیفیت و مقاوم با ساختاری زیبا از جنس وینیل ، قابل خرید از فروشگاه سنتر اینتکس به صورت حضوری و غیر حضوری

تشک بادی روی آب دو رنگ بزرگ از دیگر محصولات بادی طراحی شده برای تفریح در استخر ها و آب های کم عمق می باشد که می تواند به عنوان یک شناور بسیار عالی بر روی آب باقی بماند تا فرد استفاده کننده بتواند با خیالی آسوده بر روی آن دراز کشیده و استراحت بپردازد . این تشک بادی به صورت مستطیلی ساخته شده است که ابعاد و سایز آن بر اساس قد و وزن یک فرد بزرگسال طراحی شده تا در هنگام نشستن و خوابیدن بر روی محصول ، فضای مناسبی داشته باشد . در رابطه با مهم ترین بخش این تشک بادی که در زمان خرید توجه افراد را به خود جلب می کند شکل ظاهری کالا می باشد ، که به صورت رنگی به رنگ های آبی و صورتی که بخشی از آن نیز از خطوط سفید و مشکی طراحی شده که تضاد زیبایی برای محصول تداعی کرده است که نظر هر بیننده ای را به خود جذب می کند . همچنین در بخش فوقانی آن نیز یک شیب نسبتا ملایم را مشاهده می نمایید که می توان از آن به عنوان یک بالش بادی استفاده کرد تا در زمان استفاده آرامش شما را فراهم می سازد . از دیگر مزایای این کالا می توان به ساخت این تشک بادی روی آب اشاره کرد که از وینیل چرم استفاده شده است ، که یکی از بهترین اجناس در تولید محصولات بادی می باشد چرا که وینیل یک جنس مقاوم و مستحکم در برابر ساییدگی و پوسیدگی ، نور مستقیم خورشید ، نواسانات آب و هوایی ، گرما و سرما و دیگر عوامل محیطی می باشد . علاوه بر این از دیگر ویژگی های آن می توان به راه اندازی آسان آن اشاره کرد که تنها کافیست یک پمپ باد مخصوص تهیه کرده و از طریق محفظه هوایی که بر روی بدنه کالا تعبیه شده است اقدام به راه اندازی کالا کنید . شما می توانید این تشک بادی روی آب را به همراه اقلام همراه مانند یک برچسب تعمیر ، دفترچه راهنما و 48 ساعت مهلت تست از نمایندگی اینتکس به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری نمایید . 

 نوع تفریحی 
 طول  200 سانتی متر
 عرض 129 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 وزن کالا 1.2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل ضخیم
 پمپ __
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصولbestway 43305

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...