تشک بادی روی آب دو رنگ اینتکس

intex 59721 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
865,000
845,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب دو رنگ اینتکس از دیگر محصولات بی نظیر و با کیفیت ، که همراه با ساخت مقاوم و منعطف ، بسیار مناسب برای تفریحات آبی توسط فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس به فروش می رسد .

تشک بادی روی آب دو رنگ اینتکس نمونه ای دیگر از محصولات تولید شده از برند اینتکس که به صورت کاملا راحت و طبی ساخته شده است ، و موجود در سه رنگ سبز ، آبی و صورتی می باشد که با رنگ سفید ترکیبی فوق العاده شیکی را برای این محصول تداعی کرده است . همچنین با بهره گیری از رویه مواج ساخته شده که باعث نرمی و راحتی بیشتر کالا شده است ، همچنین در بخش بالای این تشک بادی برآمدگی ای مشاهده می شود که از آن به عنوان بالش بادی استفاده می شود که به شما این امکان را می دهد که بر روی آب نیز به استراحت بپردازید . در خصوص بدنه کالا باید عنوان کرد که این محصول بدنه ای از جنس پی وی سی دارد که به صورت براق طراحی شده و زیبایی کالا را چندین برابر کرده است ، لازم به ذکر است این نوع از جنس از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است به همین دلیل می توانید در فضاهای باز نیز ، بدون آنکه آسیبی به کالا وارد شود استفاده نمایید . راه اندازی کالا به شیوه خاصی نیاز ندارد و فقط کافیست آن را در یک سطح صاف قرار دهید و بواسطه محفظه های بادی که بر روی محصول تعبیه شده است را از طریق پمپ های بادی مخصوص و دستی هوای درون آن را در کمترین زمان ممکن پر کنید و در صورت عدم استفاده نیز آن را خالی نمایید . همچنین از دیگر نکات مثبت این کالا می توان به برچسب تعمیراتی که همراه کالا به شما عرضه می شود اشاره کرد ، که از طریق آن می توانید بدون نیاز به مهارتی در هنگام آسیب دیدگی های کوچک و جزئی کالا را تعمیر نمایید . هم اکنون می توانید این محصول با کیفیت را با برسی اطلاعات داده شده ، از سایت سنتر اینتکس با قیمتی مناسب و ارزان خریداری کنید . 

 نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC دو لایه
 پمپ ندارد
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول intex 59721 NP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...