تشک بادی روی آب دو رنگ

intex 58836

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,580,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 تشک بادی روی آب دو رنگ از دیگر محصولات تولید شده از کمپانی اینتکس که با طراحی متفاوت و منحصر به فردی که دارد از محصولات پرفروش نمایندگی سنتر اینتکس به شمار می آید که همراه با 48 ساعت ضمانت تست عرضه بازار جهانی شده است .

تشک بادی روی آب دو رنگ محصولی عامه پسند و بی نظیر ، که به تازگی تولید و عرضه بازار جهانی ایران شده است که با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی فوق العاده توسط نمایندگی سنتر اینتکس به فروش می رسد . همچنین این کالا در دو رنگ آبی و سبز موجود می باشد ، که دور تا دور این محصول از این رنگ ها استفاده شده و مرکز آن نیز به صورت تمام مشکی طراحی شده است. علاوه بر این همانطور که در تصویر مشاهده می فرمایید در بخش بالایی این تشک بادی نیز یک بر آمدگی تعبیه شده  که می توان از آن به عنوان یک بالش استفاده کرد تا در هنگام دراز کشیدن سر و گردن خود را در موقیعیت مناسبی قرار دهید و دچار درد و خستگی نشوید و با خیالی آسوده بر روی این کالای تفریحی بر روی آب ، به استراحت بپردازید . از دیگر ویژگی این محصول می توان به جنس بدنه آن اشاره نمود ، که قطعا در انتخاب کالا توسط خریداران تاثیر بسزایی دارد . این محصول با بهره گیری از جنس پی وی سی ساخته شده است که یک نمونه عالی و مرغوب در بین محصولات بادی به شمار می آید و به دلیل مرغوبیت جنس از دوام بسیار بالایی در برابر سایش و فرسودگی ها برخوردار است . از دیگر نکات مثبت کالا می توان به راه اندازی سریع و آسان آن اشاره کرد که به راحتی در زمان 3 دقیقه می توانید این محصول را از طریق دریچه هوایی که بر روی این تشک بادی نصب شده است ، توسط تلمبه یا پمپ های دستی و سوزنی محصول را راه اندازی و استفاده نمایید . هم چنین در کنار این کالا یک برچسب تعمیرات و یک دفترچه راهنما نیز بری شما در نظر گرفته شده است تا در مواقع آسیب دیدگی های کوچک ، به تعمیر محصول بپردازید . هم اکنون می توانید جهت خرید این تشک بادی روی آب در سایت سنتر اینتکس اقدام به خرید فرمایید . 

 نوع تفریحی
 طول 174 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 وزن کالا 1.5 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC دو لایه
 پمپ ندارد
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول intex 58836

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...