تشک بادی روی آب جدید اینتکس

intex 58876NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
1,440,000
1,280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب جدید اینتکس از محصولات تفریحی در نمایندگی رسمی اینتکس، ارزان قیمت، ضمانت تست 48 ساعته،ارسال رایگان به سراسر کشور

تشک بادی روی آب جدید اینتکس از تشک های بادی جدید، با رنگ و طرحی جذاب از برند اینتکس می باشد که با استفاده از آن می توانید بر روی آب های آرام استخر ها و دریاچه ها به ریلکس کردن و حمام آفتاب بپردازید. این تشک بادی روی آب، با دارا بودن کیفیت و دوام فوق العاده خود، بر روی آب بسیار مقاوم و مستحکم عمل خواهد کرد و احساس لذت و امنیت را به خوبی به شما عزیزان منتقل می نماید. همچنین این کالا با دارا بودن ابعاد و حجم مناسب می تواند برای یک فرد بالغ و بزرگسال مورد استفاده قرار گیرد و به آسانی قابلیت حمل و جابجایی را برایتان فراهم آورد. گفتنی است بخش های اصلی این شناور روی آب از لایه های وینیل یا همان PVC ساخته شده اند که این نوع اجناس دارای ضخامت و استحکام مطلوبی بوده است که برای این محصول ویژگی بسیار مناسب به حساب می آید. چرا که پی وی سی بی تردید از مرغوب ترین جنس های موجود در ساخت محصولات بادی می باشد و در برابر نور مستقیم خورشید، رطوبت، دمای متغیر آب، سایش و پوسیدگی بسیار مقاوم عمل خواهد کرد. همچنین این تشک بادی علاوه بر استحکام بالای بدنه، بر خلاف وزن سبک خود، از تحمل وزن بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد  شما به راحتی می توانید در استخر، دریا و آب های آرام مورد استفاده قرار دهید و از استراحت بر روی آن نهایت لذت را ببرید. هم اکنون این تشک بادی روی آب را می توانید از نمایندگی اینتکس و یا با شماره های این مرکز تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 ارتفاع 6 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 جنس بدنه پی وی سی ضخیم
 پمپ باد ندارد
 اقلام همراه چسب تعمیر، ضمانت تست
 کد محصول  intex 58876NP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...