تشک بادی روی آب توت فرنگی

intex 58781

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
1,420,000
1,385,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب توت فرنگی از سری محصولات جدید و فانتزی ، دارای بدنه مقاوم و راحت ، در لیست پر فروش ترین تشک بادی های نمایندگی سنتر اینتکس قرار گرفته است .

تشک بادی روی آب توت فرنگی از جمله محصولات فوق العاده با کیفیت و بی نظیر برند اینتکس ، که در ابتدای تولید و عرضه آن به بازار توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید . کاربرد این تشک بادی  در آب های آرام و کم عمق ، برای بازی و تفریح ، استراحت کردن و گرفتن حمام آفتاب می باشد که قابل استفاده برای تمام رده های سنی طراحی و توزیع گردیده است . همانطور که مشاهده می نمایید این محصول همانند یک توت فرنگی طراحی شده است که دلخواه و مورد پسند بسیاری از افراد واقع شده و با ابعاد استاندارد و متناسبی که دارا می باشد می تواند فضای ایده آلی را برای استراحت و دراز کشیدن یک فرد بزرگسال فراهم سازد . سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده است که این نوع طراحی ، راحتی و فرم پذیری به این تشک بادی میبخشد . همچنین سطح موج دار این محصول می تواند مانع از سر خوردن شما به درون آب شود به همین علت می توانید با آرامش و خیالی آسوده بر روی این محصول بادی به استراحت های طولانی بپردازید . البته لازم به ذکر است دو عدد دستگیره پلاستیکی بر روی بدنه این کالا تعبیه شده است تا در هنگام لغزش برای حفظ ایمنی از آن ها کمک بگیرید و تعادل خود را حفظ نمایید . همچنین از دیگر ویژگی های این محصول می توان به جنس بدنه آن اشاره کرد که از وینیل چرم و براق در ساخت آن استفاده شده ، وینیل یکی از بهترین و مرغوب ترین ترین اجناس برای تولید محصولات بادی می باشد که از مهم ترین ویژگی های آن می توان به عدم حساسیت پوستی ، سازگاری و مقاومت در برابر دما ، رطوبت و نور مستقیم خورشید و دیگر عوامل اشاره کرد ، لازم به ذکر است در صورت آسیب دیدگی های جزئی و سوراخ شدن های کوچک می توانید از طریق برچسب تعمیراتی که نمایندگی اینتکس همراه کالا به مشتریان خود عرضه می کند اقدام به تعمیر کالا کنید و مانند قبل از آن برای شناور ماندن بر روی آب استفاده کنید . از دیگر نکات این محصول لازم به عنوان است که این محصول نیز به مانند دیگر تشک های بادی ، توسط یک پمپ باد دستی و یا حتی برقی از طریق محفظه هوایی که بر روی کالا نصب شده است امکان پذیر می باشد . هم اکنون جهت خرید این محصول بادی با کیفیت می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس با صرف کمترین هزینه آن را سفارش دهید و در کمترین زمان درب منزل دریافت کنید . 

 نوع تفریحی
 طول 173 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 27 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل چرم
 پمپ _
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول intex 58781

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...