تشک بادی روی آب بزرگ اینتکس

intex 56841

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
2,600,000
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگ اینتکس محصولی زیبا و جذاب ، همراه با کیفیتی فوق العاده و مقرون به صرفه ، توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد که قابل خرید از فروشگاه مرکزی سنتر اینتکس می باشد . 

تشک بادی روی آب بزرگ اینتکس از جدیدترین محصولات تفریحی بر روی آب می باشد که قابل استفاده برای تمام سنین از جمله بزرگسالان می باشد . این نمونه از تشک بادی می تواند بهترین گزینه برای سرگرمی شما خریدارن به شمار آید زیرا به گونه ای طراحی شده است می نوانید به راحتی در انواع آب های آرام ، استخر ، سفرها و حتی کمپ های تفریحی خود از این محصول استفاده نمایید . اینکالا به دلیل طراحی متفاوت و انعطاف پذیری که دارد به خوبی در آب ، شناور مانده و تحمل وزن بالایی را نیز متحمل می شود . طراحی این تشک به صورت مواج و مشبک طراحی که به همین دلیل سبب افزایش انعطاف و مقاومت کالا شده است و آرامش را برای استفاده کنندگان هنگام استفاده فراهم کرده است . علاوه بر این با توجه به اهمیت طول عمر کالا و کیفیت ، جنس بدنه این محصول از پی وی سی دو لایه ضخیم و منعطف ساخته شده ، همچنین از این ساختار می توانید در فضاهای باز نیز استفاده نمایند زیرا شرایط آب و هوایی تاثیری بر کیفیت کالا نمی گذارد . از دیگر نکات این کالا می توان به راه اندازی آن اشاره کرد ، شما می توانید از طریق دریچه های بادی که بر روی محصول تعبیه شده است این تشک شناور را توسط پمپ باد دستی مخصوص در سرسع ترین زمان ممکن راه اندازی کنید . از این رو فروشگاه سنتر اینتکس علاوه بر فروش انواع تشک های بادی روی آب ، خدمات پس از فروش و 48 ساعت مهلت تست کالا را در اختیار شما خریداران قرار داده تا خریدی مطمئن را با ما تجربه کنید . 

 نوع تفریحی
 طول 290 سانتی متر
 عرض 218 سانتی متر
 ارتفاع 12.7 سانتی متر
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 جنس بدنه pvc طرح چرم
 پمپ ندارد
 برچسب تعمیرات دارد
 کد محصول intex 56841

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...